Gå til innhold

Hvor mange liter pepsi max har du hamstret?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Lillemus skrev (2 minutter siden):

Hvor lenge har du et sånt lager før det er tomt? Vi hadde sikkert hatt det i 5 år...

Altfor kort, men heldigvis har forskning bevist aspartam som ufarlig . Så du kunne like gjerne spurt meg hvor lenge vanlige folk har 75 liter vann.

Anonymkode: 3dc23...d4f

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Altfor kort, men heldigvis har forskning bevist aspartam som ufarlig . Så du kunne like gjerne spurt meg hvor lenge vanlige folk har 75 liter vann.

Vi har alle våre vaner. :) Jeg foretrekker stort sett vann til maten da jeg synes drikke med smak tar bort mye av smaken på maten, men skjønner jo at mange ikke er enige med meg der og det er heldigvis lov. :) 

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Anbefalt nødlager er 9 liter per person, og 75 liter vann er nok til nødlager for en liten familie på 8 personer 

Kayia skrev (1 time siden):

Og DER brant mange inn med litersvis med cola zero og pils gitt :D 

Hehe. Tror de som har hamstret likevel får brukt det opp. 😛 Jeg kunne ha hamstrert, men gjør det ikke. Avhengigheten gjør likevel at det hadde definitivt blitt brukt opp.

Endret av Glitter

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...