Gå til innhold

Fysioterapeut


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Jeg er en ung mann som sliter med smerter i kroppen. 
Forrige uke var jeg hos en fysioterapeut hvor h*n masserte øvre del av rumpa og nedre del av ryggen, men under behandlingen fikk jeg orgasme og fikk utløsning, heldigvis hadde jeg på meg jeans og ingenting dukket opp, men jeg tror terapeuten la merke til at jeg fikk utløsning, jeg kunne ikke si noe og prøvde heller ikke å forklare at noe hadde skjedd, men fikk panikk av det og følte meg flau:(

Nå lurer jeg på om det som skjedde var normalt eller ikke, og om noen av dere har opplevd noe lignende? 
Jeg er litt bekymret for at det skal skje igjen og hva er det jeg kan gjøre hvis det skulle skje igjen? Hvordan kan jeg takle situasjonen eller hvordan kan jeg diskutere dette med terapeuten min? Jeg synes det er vanskelig å snakke om ting som dette. Jeg vil ikke bli dømt for noe jeg ikke har kontroll over og vil ikke heller oppleve dette igjen. 
( Jeg er veldig seksuelt sensitiv når det kommer til berøring, men behandling er nødvendig)

På forhånd takk for alle tips og råd:)

Anonymkode: 316c8...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...