Gå til innhold

Plutselig merker etter sengetøy, har aldri fått det før... kan det være noe galt med meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Da jeg våknet i dag oppdaget jeg at jeg hadde fått merker på huden over hele kroppen av sengetøyet. Jeg kan ikke huske å ha fått dette før. Kan det være noe galt med meg? Sånn medisinsk? Er sikkert bare jeg som er 'hypokonder', men måtte bare spørre likevel. Har ingen andre symptomer forøverig.

Anonymkode: f5859...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Da jeg våknet i dag oppdaget jeg at jeg hadde fått merker på huden over hele kroppen av sengetøyet. Jeg kan ikke huske å ha fått dette før. Kan det være noe galt med meg? Sånn medisinsk? Er sikkert bare jeg som er 'hypokonder', men måtte bare spørre likevel. Har ingen andre symptomer forøverig.

Anonymkode: f5859...b36

Hvordan vet du at det kom av sengetøyet? Av er avtrykk etter sengetøyet på huden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
cathlin skrev (1 minutt siden):

Hvordan vet du at det kom av sengetøyet? Av er avtrykk etter sengetøyet på huden?

Er jo ikke sikkert da , jeg regnet bare med det. Er lange striper i forskjellig form (ikke rette linjer) som ett inntrykk i huden. Er vanskelig å forklare, håper du skjønte. 

Anonymkode: f5859...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man får lette merker i huden av å ha ligget på en søm eller brett eller lignende er vel ganske normalt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
morsan skrev (3 minutter siden):

At man får lette merker i huden av å ha ligget på en søm eller brett eller lignende er vel ganske normalt? 

Ja, men det er over hele kroppen? Ikke fra topp til tå da, men begge armer, brystkasse, lår osv. Er det fortsatt normalt?

Anonymkode: f5859...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, men det er over hele kroppen? Ikke fra topp til tå da, men begge armer, brystkasse, lår osv. Er det fortsatt normalt?

Anonymkode: f5859...b36

Der jeg bor, har det vært kaldt om natten inntil nå, det har vært tydelig mildere de siste to nettene. Kan det ha med temperaturforandring å gjøre hos deg? 

Uansett - hvis det er "trykkmerker" (som forsvinner etter en stund), ikke utslett, tror jeg du kan ta det helt med ro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
laban skrev (1 minutt siden):

Der jeg bor, har det vært kaldt om natten inntil nå, det har vært tydelig mildere de siste to nettene. Kan det ha med temperaturforandring å gjøre hos deg? 

Uansett - hvis det er "trykkmerker" (som forsvinner etter en stund), ikke utslett, tror jeg du kan ta det helt med ro. 

Jeg tror ikke det, men kanskje? Nå vet jeg ikke hva tempraturen er om natten da, men på dagen har den vert det samme i i alle fall en uke. 

Ja, det tror egentlig jeg også. Det er ikke sånn at jeg er hysterisk over dette akkurat, jeg ville bare høre for sikkerhetsskyld.

Anonymkode: f5859...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tror ikke det, men kanskje?

Kanskje du bare ble litt mer "innpakket" akkurat i natt, ble litt varmere pga. en drøm eller endret temperatur. Så lenge det går bort når du forlater senga, vil jeg tro det har en naturlig forklaring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
laban skrev (3 minutter siden):

Kanskje du bare ble litt mer "innpakket" akkurat i natt, ble litt varmere pga. en drøm eller endret temperatur. Så lenge det går bort når du forlater senga, vil jeg tro det har en naturlig forklaring. 

Ja, det er helt sikkert noe sånt. De har gått bort nå så skal ikke tenke mer over det. Blir bare alltid litt bekymret når ikke alt er som normalt. Som sagt er jeg nok littegrann hypokonder.

Anonymkode: f5859...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...