Lillemus Skrevet 14. mai 2023 Skrevet 14. mai 2023 Ble en rolig uke dette, hadde litt forskjellig å ta igjen etter at jeg var bortreist forrige helg og kom hjem sent mandag kveld. Torsdag - rolig kveldstur Fredag - veldig rolig, liten kveldstur med mannen, han har ødelagt et kne og ville rusle en liten tur for å teste Lørdag - liten kveldstur med jentungen før Eurovision Søndag - liten kveldstur for å få noen skritt og fullført 7-dagersstreak på Pokemon Go. 4 Siter
påskelilje Skrevet 14. mai 2023 Skrevet 14. mai 2023 Fikk ikke trent styrketrening denne uka, men det ble en siste ved-økt, så løfting ble det likevel 😁: Mandag: Løp ca 6 km i skogen/litt asfalt 49 min i ett strekk. Veldig fornøyd med det! Onsdag: intervalltrening; løping på asfalt, ca 5,5 km. Torsdag: 1 time myk yoga + 2 timer vedjobbing Søndag: rolig tur i skogen med familien + sykkeltur med mannen på elsykkel, 22 km 4 Siter
Vhanja Skrevet 15. mai 2023 Skrevet 15. mai 2023 Dette ble en god uke Mandag - Karatetrening Tirsdag - Karatetrening Torsdag - Karatetrening Ble ingen langturer i helga, men har gått mye i både ulendt terreng og motbakker resten av uka. 3 Siter
Grendel Skrevet 15. mai 2023 Skrevet 15. mai 2023 Litt i underkant. Jeg har klart én joggetur i uka, men passer på å øke lengden gradvis. I går var det 9km. Jeg syklet til jobb en dag, men ikke hjem igjen siden jeg skulle ut. 3 Siter
Nicklusheletida Skrevet 15. mai 2023 Skrevet 15. mai 2023 Dette ble ei dårlig uke. Bortsett fra den halvtimen jeg til sammen bruker mellom tog og jobb ( som jeg ikke pleier å regne med) gikk jeg ei mil i går . Denne uka skal bli bedre. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.