Gå til innhold

Ukas trening uke 19


Lillemus

Anbefalte innlegg

Ble en rolig uke dette, hadde litt forskjellig å ta igjen etter at jeg var bortreist forrige helg og kom hjem sent mandag kveld.

Torsdag - rolig kveldstur

Fredag - veldig rolig, liten kveldstur med mannen, han har ødelagt et kne og ville rusle en liten tur for å teste

Lørdag - liten kveldstur med jentungen før Eurovision

Søndag - liten kveldstur for å få noen skritt og fullført 7-dagersstreak på Pokemon Go.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje

Fikk ikke trent styrketrening denne uka, men det ble en siste ved-økt, så løfting ble det likevel 😁:

Mandag: Løp ca 6 km i skogen/litt asfalt 49 min i ett strekk. Veldig fornøyd med det!

Onsdag: intervalltrening; løping på asfalt, ca 5,5 km.

Torsdag: 1 time myk yoga + 2 timer vedjobbing

Søndag: rolig tur i skogen med familien + sykkeltur med mannen på elsykkel, 22 km

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble en god uke

Mandag - Karatetrening
Tirsdag - Karatetrening
Torsdag - Karatetrening

Ble ingen langturer i helga, men har gått mye i både ulendt terreng og motbakker resten av uka.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt i underkant. Jeg har klart én joggetur i uka, men passer på å øke lengden gradvis. I går var det 9km.

Jeg syklet til jobb en dag, men ikke hjem igjen siden jeg skulle ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Dette ble ei dårlig uke. Bortsett fra den halvtimen jeg til sammen bruker mellom tog og jobb ( som jeg ikke pleier å regne med)  gikk jeg ei mil i går . 

Denne uka skal bli bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...