Gå til innhold

Føler meg trigget av meg selv

Anbefalte innlegg

Gjest Vendi

Eller hva jeg skal kalle det. Jeg har eksponert meg under nick og fortalt om meg selv og hvordan jeg opplever å ha psykotiske symptomer. Det er egentlig en fin øvelse for meg å bruke nick når jeg er så åpen, og jeg velger derfor å gjøre det nå også. Det koster, men jeg tror det er verdt det. 

Men jeg er helt skjelven i etterkant av dette, og har måttet ta noe beroligende og legge meg på sofaen. Jeg er både redd og lei meg og har en slags feberfølelse. Fikk en reaksjon bare. (Ja, jeg vet jeg er rar). 

Er det noen andre som blir "trigget" (finner ikke bedre ord i farta) av seg selv med det de poster? 

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/472921-f%C3%B8ler-meg-trigget-av-meg-selv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vendi
Kashmir skrev (21 minutter siden):

Nei jeg bryr meg ikke. Når det et sagt så syns jeg du skriver mye bra her! Ikke noenting jeg har reagert negativt på, selv om det heller ikke hadde gjort noe. 

Takk for det 🙂 Tror det må være noen av de samme mekanismene som trer i kraft som ved sosial angst. Skjønner jo at alle ikke har det sånn. Jeg har hatt diagnosen sosial angst tidligere, men den er tatt bort. Likevel virker det jo som om jeg fremdeles har det her inne til tider, i alle fall når det kommer til litt ømtålige temaer. 

Edit: Eller er det sosial angst? Vet ikke hva det er som forårsaker dette, for å være ærlig. Kanskje jeg bare er ekstremt usikker på deg selv til tider. 😅

Endret av Vendi
Gjest Vendi
stjernestøv skrev (5 minutter siden):

Jeg syns ikke du har skrevet noe galt og du bidrar positivt :) 

Takk for det 🙂 Noen ganger tenker jeg at jeg burde ha hatt en psykologisk støttekontakt som var tilgjengelig for meg 24/7 😆 Føler meg nemlig så utrolig hjelpeløs og dum mange ganger! Føler jeg mange ganger trenger så mye støtte, og det tror jeg ikke er helt normalt. Vet ikke hvordan jeg skal bli bedre av dette. Kanskje jeg kan prøve ut AI og se om den kan hjelpe meg litt. Den er jo raskt tilgjengelig 24/7 😊

Endret av Vendi
stjernestøv
Vendi skrev (2 minutter siden):

Takk for det 🙂 Noen ganger tenker jeg at jeg burde ha hatt en psykologisk støttekontakt som var tilgjengelig for meg 24/7 😆 Føler meg nemlig så utrolig hjelpeløs og dum mange ganger! Føler jeg mange ganger trenger så mye støtte, og det tror jeg ikke er helt normalt. Vet ikke hvordan jeg skal bli bedre av dette. Kanskje jeg kan prøve ut AI og se om den kan hjelpe meg litt. Den er jo raskt tilgjengelig 24/7 😊

Ja den har jeg prøvd men du klarer deg sikkert, jeg er også mye alene og liker det ikke men er ikke så glad i å møte folk heller. 

Annonse

Nå er ikke jeg den som skriver så mye personlig. Men jeg tenker at det er da ikke så farlig at du gjør det, du har da nick, du er anonym. Ikke tenk så mye på det, skriv det du har behov for eller lyst til å skrive.  Det er fint at det går an å gjøre det.  Du virker overhodet ikke dum. 

Gjest Vendi
Glitter skrev (1 time siden):

Kjenner meg igjen i å føle seg usikker på seg selv. Jeg vet egentlig ikke hva man kan gjøre med det. Men jeg synes du skriver mye bra jeg. :)

Osten skrev (58 minutter siden):

Nå er ikke jeg den som skriver så mye personlig. Men jeg tenker at det er da ikke så farlig at du gjør det, du har da nick, du er anonym. Ikke tenk så mye på det, skriv det du har behov for eller lyst til å skrive.  Det er fint at det går an å gjøre det.  Du virker overhodet ikke dum. 

Takk for svar, snille dere 🙂

Annonse

Gjest Vendi
Hurja skrev (5 minutter siden):

Støtter de andre fine og støttende svarene du har fått 😊og du; øvelse gjør mester. Forsøk å øve deg på å skrive med nick, og å øve på å stå i usikkerheten som følger med. 
Jeg heier på deg 💪🥰 

Tusen takk, fine Hurja 🥰

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...