Gå til innhold

På oppfordring fra øvrige medlemmer.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Vil jeg slette meg. Fint om du kan slette meg :) 

Anonymkode: 02f1f...e54

For at du kan komme tilbake med nytt nick og trolle videre?

Anonymkode: 43d6b...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For at du kan komme tilbake med nytt nick og trolle videre?

Anonymkode: 43d6b...cf6

Snakket jeg til deg? Du kjeder meg! 

Anonymkode: 02f1f...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Snakket jeg til deg? Du kjeder meg! 

Anonymkode: 02f1f...e54

Kan du ikke heller bruke dagboken, der kan du jo skrive om alt mulig. Prøv det før du gir deg, du lager jo liv her inne også :) 

Anonymkode: dea45...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vil jeg slette meg. Fint om du kan slette meg :) 

Anonymkode: 02f1f...e54

Du må informere admin om din bruker for at han/hun skal kunne slette deg. 

Du kunne fint gjort dette via pm hvis du ikke ønsket ekstra oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Vhanja skrev (13 minutter siden):

Du må informere admin om din bruker for at han/hun skal kunne slette deg. 

Du kunne fint gjort dette via pm hvis du ikke ønsket ekstra oppmerksomhet.

Admin kan se brukernavnet til den som skriver anonymt ;) ønsker dog ikke ekstra oppmerksomhet og takker for meg :) 

Anonymkode: 02f1f...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Admin kan se brukernavnet til den som skriver anonymt ;) ønsker dog ikke ekstra oppmerksomhet og takker for meg :) 

Anonymkode: 02f1f...e54

Bare for noen dager siden skrev admin at hun ikke kan sjekke hvem som er bak anonym bruker så lenge det ikke er begått regelbrudd. Det gjelder nok deg også. 

https://forum.doktoronline.no/topic/472700-admin-endring-av-brukernavn/#comment-4167088

Anonymkode: 43d6b...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Om du ønsker sletting av bruker må du enten skrive med brukernavn eller sende meg en PM. Det er ikke lov å sjekke brukernavn på noen bak anonym bruker uten at det er foregått regelbrudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Admin skrev (7 minutter siden):

Hei

Om du ønsker sletting av bruker må du enten skrive med brukernavn eller sende meg en PM. Det er ikke lov å sjekke brukernavn på noen bak anonym bruker uten at det er foregått regelbrudd.

Ok. Men hvorfor er det for enkelte lov å opprette en tråd basert på negativ brukerdebatt for enkelte medlemmer? Du har sagt det ikke er lov heller ikke personangrep. Siden dette tillates av samtidlige gamle damer, er det sånn at jeg og kan lage en tråd om de jeg ikke liker og trekke frem alle negative sidene? 

Anonymkode: 02f1f...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (11 timer siden):

Jeg syns ikke at du skal la deg presse ut. Skriv dagbok som en foreslår. Skal lese den jeg. 

Det er så sårbart. 

Anonymkode: 02f1f...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ok. Men hvorfor er det for enkelte lov å opprette en tråd basert på negativ brukerdebatt for enkelte medlemmer? Du har sagt det ikke er lov heller ikke personangrep. Siden dette tillates av samtidlige gamle damer, er det sånn at jeg og kan lage en tråd om de jeg ikke liker og trekke frem alle negative sidene? 

Anonymkode: 02f1f...e54

Vi har ingen regel mot negativ brukerdebatt her inne. Vi har en regel på brukerdebatt, som går på en gruppe brukere (f.eks bipolare, autiseter o.s.v.), eller personangrep som da er angrep direkte på en person.

Ellers har vi en høy takhøyde og jeg griper inn så sjeldent som mulig pga størrelsen på forumet og medlemsmassen. Innimellom må jeg gripe inn, men det er sjeldent da jeg opplever at medlemene her inne er flinke på å ordne opp seg imellom uten at jeg må komme inn og være en overordnet bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Admin skrev (Akkurat nå):

Vi har ingen regel mot negativ brukerdebatt her inne. Vi har en regel på brukerdebatt, som går på en gruppe brukere (f.eks bipolare, autiseter o.s.v.), eller personangrep som da er angrep direkte på en person.

Ellers har vi en høy takhøyde og jeg griper inn så sjeldent som mulig pga størrelsen på forumet og medlemsmassen. Innimellom må jeg gripe inn, men det er sjeldent da jeg opplever at medlemene her inne er flinke på å ordne opp seg imellom uten at jeg må komme inn og være en overordnet bruker.

Så personangrep mot en person i en tråd er ok? Det henger ikke på greip da du kastet meg ut på det grunnlaget. 

Anonymkode: 02f1f...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Admin skrev (12 minutter siden):

Vi har ingen regel mot negativ brukerdebatt her inne. Vi har en regel på brukerdebatt, som går på en gruppe brukere (f.eks bipolare, autiseter o.s.v.), eller personangrep som da er angrep direkte på en person.

Ellers har vi en høy takhøyde og jeg griper inn så sjeldent som mulig pga størrelsen på forumet og medlemsmassen. Innimellom må jeg gripe inn, men det er sjeldent da jeg opplever at medlemene her inne er flinke på å ordne opp seg imellom uten at jeg må komme inn og være en overordnet bruker.

Du kan ikke poste innlegg som inneholder:

* Noe som tilrettelegger for eller oppfordrer til brudd på norsk lov.

* Personangrep, brukerangrep (på en gruppe brukere), negativ brukerdebatt, trakassering eller trusler. 

Anonymkode: 02f1f...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

 

Du kan ikke poste innlegg som inneholder:

* Noe som tilrettelegger for eller oppfordrer til brudd på norsk lov.

* Personangrep, brukerangrep (på en gruppe brukere), negativ brukerdebatt, trakassering eller trusler. 

Anonymkode: 02f1f...e54

Kan du forklare meg det jeg ikke forstår? Jeg må være stokk dum! 

Anonymkode: 02f1f...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er så sårbart. 

Anonymkode: 02f1f...e54

Du trenger ikke skrive om private og personlige ting du ikke er komfortabel med. Du kan sikkert bare skrive om ting som opptar deg eller whatever. 

Jeg har tenkt litt på det samme selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (19 minutter siden):

Du trenger ikke skrive om private og personlige ting du ikke er komfortabel med. Du kan sikkert bare skrive om ting som opptar deg eller whatever. 

Jeg har tenkt litt på det samme selv. 

Synes det er skummelt å skrive under nick. Har mange ting som opptar meg som rettferdighet blant annet. 

Anonymkode: 02f1f...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (25 minutter siden):

Du trenger ikke skrive om private og personlige ting du ikke er komfortabel med. Du kan sikkert bare skrive om ting som opptar deg eller whatever. 

Jeg har tenkt litt på det samme selv. 

Jeg kan lese det du skriver. Du er og så en balanse drops. Takk for at du er du. 

Anonymkode: 02f1f...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Synes det er skummelt å skrive under nick. Har mange ting som opptar meg som rettferdighet blant annet. 

Anonymkode: 02f1f...e54

Jo, men du er fremdeles anonym her. Tror det kunne vært både gøy og interessant å lese jeg da. Man må ikke utlevere for mye, det kommer helt an på hvem man er. Noen tør og vil, andre ikke. 

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg kan lese det du skriver. Du er og så en balanse drops. Takk for at du er du. 

Anonymkode: 02f1f...e54

Jo takk. Det var jo hyggelig å se det da. Og ditto 😀

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (10 minutter siden):

Jo, men du er fremdeles anonym her. Tror det kunne vært både gøy og interessant å lese jeg da. Man må ikke utlevere for mye, det kommer helt an på hvem man er. Noen tør og vil, andre ikke. 

Jo takk. Det var jo hyggelig å se det da. Og ditto 😀

Mulig det hadde vært underholdene dagbok for jeg er ganske mye i meg selv, skal tenke på det. Tåler ikke så bra kritikk uansett hvem det kommer fra, da blir jeg trassig tilbake. Kanskje jeg feiler noe, men da passer jeg jo bra her inne?! 

Anonymkode: 02f1f...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...