Gå til innhold

På oppfordring fra øvrige medlemmer.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mulig det hadde vært underholdene dagbok for jeg er ganske mye i meg selv, skal tenke på det. Tåler ikke så bra kritikk uansett hvem det kommer fra, da blir jeg trassig tilbake. Kanskje jeg feiler noe, men da passer jeg jo bra her inne?! 

Anonymkode: 02f1f...e54

Ja, tenk på det. Jeg ville lest den i så fall.

Jeg tror det feiler oss alle noe. Mennesker er kompliserte. Jeg trodde lenge at Petter Stordalen fks var en friskus. Sånn sunn, men hyper fyr. Bare positiv og blid. Jeg ble litt skuffet da det viste seg at han er jøvli høy på seg selv 😂 men sånn er det. Vi er og ikke er, men min livsfilosofi er jo at ingen av oss er ubetydelige. Det er helt opplagt. Vi påvirker noen alle sammen, så det spiller ikke så stor rolle om vi feiler noe. Annet enn de som sliter med det. Det er kjipt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Kashmir skrev (11 minutter siden):

Ja, tenk på det. Jeg ville lest den i så fall.

Jeg tror det feiler oss alle noe. Mennesker er kompliserte. Jeg trodde lenge at Petter Stordalen fks var en friskus. Sånn sunn, men hyper fyr. Bare positiv og blid. Jeg ble litt skuffet da det viste seg at han er jøvli høy på seg selv 😂 men sånn er det. Vi er og ikke er, men min livsfilosofi er jo at ingen av oss er ubetydelige. Det er helt opplagt. Vi påvirker noen alle sammen, så det spiller ikke så stor rolle om vi feiler noe. Annet enn de som sliter med det. Det er kjipt. 

Det var egentlig bra å lese. Jeg klarer i ikke å skille på å og så kanskje jeg må begynne med verb igjen. Dere kan så mye her inne om alt mulig, jeg håper jeg engang like klok av kunnskap. Jeg er jo blitt «glad» enkelte men bare «glad» så det hadde vært litt trist å dratt. Du er veldig kunnskapsrik og en bra bruker, glad for forumet har deg. 

Anonymkode: 02f1f...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det var egentlig bra å lese. Jeg klarer i ikke å skille på å og så kanskje jeg må begynne med verb igjen. Dere kan så mye her inne om alt mulig, jeg håper jeg engang like klok av kunnskap. Jeg er jo blitt «glad» enkelte men bare «glad» så det hadde vært litt trist å dratt. Du er veldig kunnskapsrik og en bra bruker, glad for forumet har deg. 

Anonymkode: 02f1f...e54

Verb?? 

Hm. Men nå motsier du deg selv? Du syns jo folk er kjedelige og gamle her. Og så vil du bli som "oss" og like klok av kunnskap? 

Slutt å skill så mye på folk på grunn av alder og hvilket forum eller miljø de er i. Du må slutte å sette folk i bås. Du får ikke kontroll på folk likevel 😂 

Håpløst prosjekt. Ærlig talt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (11 minutter siden):

Verb?? 

Hm. Men nå motsier du deg selv? Du syns jo folk er kjedelige og gamle her. Og så vil du bli som "oss" og like klok av kunnskap? 

Slutt å skill så mye på folk på grunn av alder og hvilket forum eller miljø de er i. Du må slutte å sette folk i bås. Du får ikke kontroll på folk likevel 😂 

Håpløst prosjekt. Ærlig talt. 

Og - å reglene. Prøvde bare å si noe fint nå. Ja men det er jo kjedelig her inne men det er mange smarte folk her. Men jeg vil aldri bli som noen, jeg er meg selv, jeg vil bare bli smartere. Det var det jeg prøvde og formidle. Har jo ikke sagt noe on alder utenom en gang. 

Anonymkode: 02f1f...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Og - å reglene. Prøvde bare å si noe fint nå. Ja men det er jo kjedelig her inne men det er mange smarte folk her. Men jeg vil aldri bli som noen, jeg er meg selv, jeg vil bare bli smartere. Det var det jeg prøvde og formidle. Har jo ikke sagt noe on alder utenom en gang. 

Anonymkode: 02f1f...e54

Vær deg selv du. Jeg tror du er snart for å være ærlig. Jeg er ikke så glad i å gi komplimenter hvis det kan oppfattes som smisk, så jeg er litt  forbeholden. Alltid. 

Men jo, vi har alle et forbedringspotensiale. 

Heldigvis . 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Vær deg selv du. Jeg tror du er snart for å være ærlig. Jeg er ikke så glad i å gi komplimenter hvis det kan oppfattes som smisk, så jeg er litt  forbeholden. Alltid. 

Men jo, vi har alle et forbedringspotensiale. 

Heldigvis . 

Ja men da må jeg jo kunne skrive om det som opptar meg, kanskje jeg skal skrive i dagbok da. Jeg har mye på hjertet hele tiden, føler meg som et hamster i hjul. 

Anonymkode: 02f1f...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg klarer i ikke å skille på å og så kanskje jeg må begynne med verb igjen.

Kashmir skrev (2 timer siden):

Verb?? 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og - å reglene. Prøvde bare å si noe fint nå.

Jeg tror grammatikk er begrepet du er ute etter 😉

Et og / å-triks er å oversette setningen til svensk (eller dansk, som likner gammeldags norsk). Så bruker du "å" der det høres riktig / naturlig ut med "at(t)", men "og" der svenskene ville sagt "och". Forutsatt at man kjenner litt til svensk språk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (4 minutter siden):

Jeg tror grammatikk er begrepet du er ute etter 😉

Et og / å-triks er å oversette setningen til svensk (eller dansk, som likner gammeldags norsk). Så bruker du "å" der det høres riktig / naturlig ut med "at(t)", men "og" der svenskene ville sagt "och". Forutsatt at man kjenner litt til svensk språk.

Takk for oppklaring. Jeg skjønte det ikke jeg  🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
laban skrev (1 time siden):

Jeg tror grammatikk er begrepet du er ute etter 😉

Et og / å-triks er å oversette setningen til svensk (eller dansk, som likner gammeldags norsk). Så bruker du "å" der det høres riktig / naturlig ut med "at(t)", men "og" der svenskene ville sagt "och". Forutsatt at man kjenner litt til svensk språk.

Takk laban du har vært og er en stor hjelp for meg her inne. Det var en god regel på grammatikken, det var grammatikk jeg var ute etter. 

Anonymkode: 02f1f...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...