Gå til innhold

Kreft i halsen strupekreft o.L


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har fått symptomer med halsbrann. Vart to dager. Burde jeg sjekke meg hos fastlegen i morgen? Orker ikke kreft nå. 

Anonymkode: bff98...60d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Vhanja skrev (2 minutter siden):

Vanlig symptom på strupekreft er problemer med å svelge. Halsbrann kan være bare halsbrann. 

Hvilken legen hvis man tror det er kreft å begynne? Fastlegen må sende henvisninger- det tar tid. Hvor hvem skal kan starte? Jeg er redd for dette, vet om en jeg kjenner som har fått strupekreft men han er gammel. 

Anonymkode: bff98...60d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvilken legen hvis man tror det er kreft å begynne? Fastlegen må sende henvisninger- det tar tid. Hvor hvem skal kan starte? Jeg er redd for dette, vet om en jeg kjenner som har fått strupekreft men han er gammel. 

Anonymkode: bff98...60d

Hvis du skulle ha fått strupekreft så er det svært viktig at det blir oppdaget tidlig. Sjansen for å overleve strupekreft reduseres betraktelig om man har hatt det en stund og det har spredd seg.

Du begynner med å gå til fastlegen så tar han/hun det derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (1 time siden):

Hvis du skulle ha fått strupekreft så er det svært viktig at det blir oppdaget tidlig. Sjansen for å overleve strupekreft reduseres betraktelig om man har hatt det en stund og det har spredd seg.

Du begynner med å gå til fastlegen så tar han/hun det derfra.

Bestiller time hos fastlegen. Det er noe ambivalens til hvis jeg skulle blitt syk. På en måte ville jeg blitt livredd og redd for alt. På en annen måte jaja så var livet over. Jeg tror jeg er litt deprimert også. 

Anonymkode: bff98...60d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du symptomer utover halsbrann?

Det er jo noe som lesere her ikke vet?

Anonymkode: d76bf...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...