Gå til innhold

I dag fikk jeg lært noe interessant (medisin og helsekost kræsj)


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Har fått eksem og gikk bare inn på helsekosten fordi jeg tilfeldigvis gikk forbi, fordi jeg har noen bekjente som mener at helsekosten er mye bedre enn legemidler. Hun som jobbet der virker til å kunne en del ting og hun skjønte hvilken eksem dette var. Jeg har den der jeg reagerer på kulde. Den er ikke synlig, men dusjer jeg i kaldt vann blir kløen intens rett etterpå og jeg blir lilla der jeg klør. Hun sa dette skyldes noe jeg nå ikke husker navnet på, men noe er hyperaktivt, tror det var noen enzymer. 
Hun viste meg noe som heter Quercetin. Så spurte hun om jeg tok medisiner og når jeg sa hva jeg tar så sa hun jeg skulle holde meg unna fordi det kunne øke så amfetaminen i kroppen at jeg kunne bli sendt på sykehuset. Hun hadde en bekjent som tok adhd piller og tok Quercetin, og den personen ble sendt med ambulanse.. 

Noen som kan forklare hvorfor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...