AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 Skrevet 31. mai 2023 Hei! Jeg har nettopp begynt å jogge og trene styrke og jeg merker at jeg er skikkelig dårlig på å presse meg selv, jeg gir opp alt for lett. Når jeg jogger feks så er det ikke slik at jeg kjenner det i lungene eller at det blir mer anstrengt å puste, jeg kjenner det mest bare i beina. På det tyngste når jeg jogger så har jeg ca 160 i puls (har pulsklokke så jeg kan se det). Hvordan kan jeg bli litt tøffere? Og pushe meg selv videre selv når jeg har lyst å gi opp? Anonymkode: 6a057...fe8 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 31. mai 2023 Skrevet 31. mai 2023 (endret) Ha med deg en usynlig befal. Eller fysisk om mulig. Endret 31. mai 2023 av 90tallsbarn 0 Siter
Bøtteknotten Skrevet 31. mai 2023 Skrevet 31. mai 2023 Det finnes noen podcaster med løpeøkter, kan det være noe å prøve? Intervalløkter feks, der du får beskjed om når og hvor lenge du skal jogge/løpe/spurte/gå og passende musikk mellom. Nedtelling til når hver intervall er ferdig. Da er det kanskje lettere å presse seg? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 Skrevet 31. mai 2023 Siden du skriver at du akkurat har begynt å jogge så anbefaler jeg på det varmeste appen C25k. Men den får du bygd opp løpeformen din gradvis 🙂 Anonymkode: ce656...be6 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.