Gå til innhold

Hvordan presse seg selv ift trening?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Jeg har nettopp begynt å jogge og trene styrke og jeg merker at jeg er skikkelig dårlig på å presse meg selv, jeg gir opp alt for lett. Når jeg jogger feks så er det ikke slik at jeg kjenner det i lungene eller at det blir mer anstrengt å puste, jeg kjenner det mest bare i beina. På det tyngste når jeg jogger så har jeg ca 160 i puls (har pulsklokke så jeg kan se det). 

Hvordan kan jeg bli litt tøffere? Og pushe meg selv videre selv når jeg har lyst å gi opp?

Anonymkode: 6a057...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

UtakknemligDiva

Ha med deg en usynlig befal. Eller fysisk om mulig.

Endret av 90tallsbarn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteknotten

Det finnes noen podcaster med løpeøkter, kan det være noe å prøve? Intervalløkter feks, der du får beskjed om når og hvor lenge du skal jogge/løpe/spurte/gå og passende musikk mellom. Nedtelling til når hver intervall er ferdig. Da er det kanskje lettere å presse seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Siden du skriver at du akkurat har begynt å jogge så anbefaler jeg på det varmeste appen  C25k. Men den får du bygd opp løpeformen din gradvis 🙂 

Anonymkode: ce656...be6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...