Gå til innhold

?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror du hadde hatt godt av å snakke med noen. 

Anonymkode: c8171...1a2

Føler kropoen bryter sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vennligst legg til en overskrift når du lager tråder så man slipper å gå inn på tråder som er uten interesse! 

Anonymkode: d0fab...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vennligst legg til en overskrift når du lager tråder så man slipper å gå inn på tråder som er uten interesse! 

Anonymkode: d0fab...1ef

Visste ikke hva jeg skulle skrive,det var et spørsmål. Unnskyld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vennligst legg til en overskrift når du lager tråder så man slipper å gå inn på tråder som er uten interesse! 

Anonymkode: d0fab...1ef

Du kan eventuelt se hvilken forfatter tråden har. 

Anonymkode: c8171...1a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (21 minutter siden):

Er prikking i hele kroppen angst? 

Det er sannsynlig at det er angst:-) Hvis du hyperventilerer, så vil du kjenne det ekstra sterkt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sannsynligvis «bare» angst, som dessverre kan forsterkes jo mer du fokuserer og grubler over det.

På den andre siden, er det jo bra om det ikke er noe mer alvorlig, som ms. Angst er jo ikke farlig, selv om det er ubehagelig. Prøv å avled deg med noe lystbetont, en film eller noe. Eller rusle en tur, om været er OK hos dere? Det er ingen quick-fix, annet enn å la det være som det er, uten å gi det mer oppmerksomhet enn det fortjener. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
frosken skrev (1 minutt siden):

Det er sannsynlig at det er angst:-) Hvis du hyperventilerer, så vil du kjenne det ekstra sterkt. 

Ok, takk. Tror ikke jeg hyperventilerer men tror ikke jeg tåler damp, kanskje det er bedre å røyke. Forstår ikke at jeg kan bli så dårlig av angst, godt jeg skal legge meg snart og ta vival. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vennligst legg til en overskrift når du lager tråder så man slipper å gå inn på tråder som er uten interesse! 

Anonymkode: d0fab...1ef

Du trenger ikke gå inn på tråder, det holder å peke på tråden for å få lese første og siste innlegg i en tråd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
frosken skrev (Akkurat nå):

Du trenger ikke gå inn på tråder, det holder å peke på tråden for å få lese første og siste innlegg i en tråd. 

Det går ikke her med mobilen min. 

Anonymkode: c8171...1a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Pallida skrev (2 minutter siden):

Det er sannsynligvis «bare» angst, som dessverre kan forsterkes jo mer du fokuserer og grubler over det.

På den andre siden, er det jo bra om det ikke er noe mer alvorlig, som ms. Angst er jo ikke farlig, selv om det er ubehagelig. Prøv å avled deg med noe lystbetont, en film eller noe. Eller rusle en tur, om været er OK hos dere? Det er ingen quick-fix, annet enn å la det være som det er, uten å gi det mer oppmerksomhet enn det fortjener. 

Ok takk. Ja det blir vel forsterket av at jeg er så fokusert på det, kjenner hver minste ting i kroppen. 

Kjenner meg igjen i noe av ms symptomene. Er jo bra hvis det er psykisk ja, jammen kan man bli dårlig psykisk eller av angst da. Har sett på serie med sønnen men klarte ikke konsentrere meg helt. Orker ikke gå ut, ser frem til å legge meg nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det går ikke her med mobilen min. 

Anonymkode: c8171...1a2

Du trenger jo ikke gå inn på tråder skrevet av meg da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Du trenger jo ikke gå inn på tråder skrevet av meg da. 

Nei. Vet. 

Anonymkode: c8171...1a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
kupton skrev (24 minutter siden):

Ja, det er det. 

Men det er selvføkgelig bra om det er angst og ikke noe dødelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinriverton
15 hours ago, stjernestøv said:

Ok, takk. Tror ikke jeg hyperventilerer men tror ikke jeg tåler damp, kanskje det er bedre å røyke. Forstår ikke at jeg kan bli så dårlig av angst, godt jeg skal legge meg snart og ta vival. 

Forstår ikke at du skal drive med denne dampingen. Like "ille" eller "bra" som røyk. Når jeg røyker så røyker jeg sigaretter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Steinriverton skrev (3 minutter siden):

Forstår ikke at du skal drive med denne dampingen. Like "ille" eller "bra" som røyk. Når jeg røyker så røyker jeg sigaretter. 

Ok. Ja kanskje jeg ble verre etter at jeg gikk over til damp? Jeg vet ikke helt. Men legen var fornøyd med at jeg dampet istedenfor å røyke, da er det vel ikke like ille? Og røykhosten ga seg etter bare noen dager. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...