Gå til innhold

?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
frosken skrev (10 minutter siden):

Du har hatt angst mange ganger opp gjennom årene. Hvis du ikke orker å ha så mye angst så kan du øke, men du kan også se det an noen dager og se om det roer seg av seg selv. Husk at det ikke er farlig:-)

Ja har jo det, det er jo det at jeg ikke orker mer men i dag har det ikke vært så gale. Det er der men ikke så hemmende, klarte å gå ut å vanne blomstene og det var en fin opplevelse. Jo takk, nei det er vel ikke farlig men det føles sånn ut. Kunne styre 3 mg eller 4 mg selv sa sykepleieren, jeg er jo vant til risperdal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
frosken skrev (1 time siden):

Du har hatt angst mange ganger opp gjennom årene. Hvis du ikke orker å ha så mye angst så kan du øke, men du kan også se det an noen dager og se om det roer seg av seg selv. Husk at det ikke er farlig:-)

Han sa jeg kunne prøve noen uker å se om det hjalp, men det er altså ikke farlig å ha for høyt serum? Det øker vel sjansen for bivirkninger? Er så usikker, vil jo ha vekk den angsten men vet ikke hvor lang tid det tar før det virker? Følte meg jo overmedisinert på 4 mg, ikke lett det her. Kom skikkelig nå den prikkingen. Jeg vil jo fungere på ettermiddagene i sommer men er redd dosen blir for høy, sykepleieren sa det var ikke farlig og det var i samarbeid med psykiater. Men nå skal de snart på ferie begge to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (20 minutter siden):

Han sa jeg kunne prøve noen uker å se om det hjalp, men det er altså ikke farlig å ha for høyt serum? Det øker vel sjansen for bivirkninger? Er så usikker, vil jo ha vekk den angsten men vet ikke hvor lang tid det tar før det virker? Følte meg jo overmedisinert på 4 mg, ikke lett det her. Kom skikkelig nå den prikkingen. Jeg vil jo fungere på ettermiddagene i sommer men er redd dosen blir for høy, sykepleieren sa det var ikke farlig og det var i samarbeid med psykiater. Men nå skal de snart på ferie begge to. 

Hvis du har det bedre i dag, så lurer jeg litt på hvorfor du er så opptatt av om du skal øke dosen eller ikke? Kan du ikke ta en dag av gangen og hvis du så får veldig mye angst i dagene som kommer, så kan du jo øke slik du har fått tillatelse til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
frosken skrev (1 minutt siden):

Hvis du har det bedre i dag, så lurer jeg litt på hvorfor du er så opptatt av om du skal øke dosen eller ikke? Kan du ikke ta en dag av gangen og hvis du så får veldig mye angst i dagene som kommer, så kan du jo øke slik du har fått tillatelse til:-)

Bare fordi angsten kom mer nå, men skal se det an noen dager. Kan jo være ettervirkninger etter jeg sluttet med AD. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (7 timer siden):

Ja har jo det, det er jo det at jeg ikke orker mer men i dag har det ikke vært så gale. Det er der men ikke så hemmende, klarte å gå ut å vanne blomstene og det var en fin opplevelse. Jo takk, nei det er vel ikke farlig men det føles sånn ut. Kunne styre 3 mg eller 4 mg selv sa sykepleieren, jeg er jo vant til risperdal. 

Hvis det å vanne blomster egentlig er en belastende oppgave så er du ganske dårlig. Du har fått beskjed om at du kan gjøre som du vil med medisiner og det er jo det du gjør, men har du noen gang vurdert å følge pyskiaterens råd over lenger tid for å se hvordan du føler deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Fionys skrev (7 timer siden):

Hvis det å vanne blomster egentlig er en belastende oppgave så er du ganske dårlig. Du har fått beskjed om at du kan gjøre som du vil med medisiner og det er jo det du gjør, men har du noen gang vurdert å følge pyskiaterens råd over lenger tid for å se hvordan du føler deg da?

Har jo tatt 3 mg risperdal lenge nå etter hans råd men han ville jeg skulle ta AD, det hadde ingen effekt på meg så jeg sluttet. Vil ikke ta mer medisin enn jeg trenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...