Gå til innhold

?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Steinriverton
Just now, stjernestøv said:

Ok. Ja kanskje jeg ble verre etter at jeg gikk over til damp? Jeg vet ikke helt. Men legen var fornøyd med at jeg dampet istedenfor å røyke, da er det vel ikke like ille? 

Skal ikke blande meg hva du gjør og ikke, min mening er at vape er like ille som sigaretter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
Steinriverton skrev (4 minutter siden):

Skal ikke blande meg hva du gjør og ikke, min mening er at vape er like ille som sigaretter. 

Ok. Men det er noe i sigaretter som gjør at man hoster som ikke er i damp, jeg sluttet å hoste etter bare noen dager med damp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (2 timer siden):

Men det er noe i sigaretter som gjør at man hoster som ikke er i damp, jeg sluttet å hoste etter bare noen dager med damp. 

stjernestøv skrev (2 timer siden):

Men legen var fornøyd med at jeg dampet istedenfor å røyke, da er det vel ikke like ille? Og røykhosten ga seg etter bare noen dager. 

Da synes jeg ikke du skal bytte tilbake til vanlig røyk bare ut fra en teori om såpass diffuse plager som prikking i kroppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
laban skrev (1 minutt siden):

Da synes jeg ikke du skal bytte tilbake til vanlig røyk bare ut fra en teori om såpass diffuse plager som prikking i kroppen. 

Ok. Men det er ikke diffust heller, kjenner det prikker skikkelig. Men tok vival i da i håp om å ikke bli så dårlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (5 minutter siden):

Men det er ikke diffust heller, kjenner det prikker skikkelig.

Jeg tviler ikke på at du opplever tydelig prikking. Men å tro at det er symptom på noe alvorlig og / eller at det skulle ha noe med at du ikke røyker sigaretter å gjøre, synes jeg er å dra det for langt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
laban skrev (1 minutt siden):

Jeg tviler ikke på at du opplever tydelig prikking. Men å tro at det er symptom på noe alvorlig og / eller at det skulle ha noe med at du ikke røyker sigaretter å gjøre, synes jeg er å dra det for langt. 

Sånn er livet med angst, jeg leter etter forklaringer på alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
laban skrev (29 minutter siden):

Jeg tviler ikke på at du opplever tydelig prikking. Men å tro at det er symptom på noe alvorlig og / eller at det skulle ha noe med at du ikke røyker sigaretter å gjøre, synes jeg er å dra det for langt. 

Ville ikke du ha lurt på hva det var om du kjente alt mulig i kroppen? Vil si det er naturlig, noen går til lege for å finne ut av hva det er. Jeg får vite at det er angst men er det det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 time siden):

Ville ikke du ha lurt på hva det var om du kjente alt mulig i kroppen? Vil si det er naturlig, noen går til lege for å finne ut av hva det er.

Jo, det ville jeg nok. Jeg synes ikke at det er rart, galt eller unaturlig at du lurer på det. Jeg mener bare at det ikke nødvendigvis er noe så alvorlig som f.eks. MS, og at det er lite sannsynlig at det kommer av røykestoppen.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
laban skrev (5 minutter siden):

Jo, det ville jeg nok. Jeg synes ikke at det er rart, galt eller unaturlig at du lurer på det. Jeg mener bare at det ikke nødvendigvis er noe så alvorlig som f.eks. MS, og at det er lite sannsynlig at det kommer av røykestoppen.
 

Ok. Takk for forståelsen. Jeg tror alt mulig jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Men i dag har jeg hatt en bedre dag, tok to vival i dag. Er det da mest sannsynlig at det er angst? Kan jo ikke ta to vival på dagen + en om kvelden hver dag, er det mulig liten dose fluanxol ville hjulpet på dette? Det hjelper på min mann sin angst, han mente jeg burde prøve det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Sykepleieren skulle prøve å formidle om det hjalp på angsten med fluanxol til psykiateren. Og jeg kunne ikke ta vival i mellomtiden, tror det hadde vært greit for psykiateren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vendi
stjernestøv skrev (30 minutter siden):

Nå sendte jeg melding direkte til psykiater, det er jo han som bestemmer. 

Det synes jeg er bra, stjernestøv. Jeg synes som du vet at du burde ha mye tettere kontakt med psykiateren din enn det du har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Vendi skrev (3 minutter siden):

Det synes jeg er bra, stjernestøv. Jeg synes som du vet at du burde ha mye tettere kontakt med psykiateren din enn det du har. 

Ok. Ja jeg burde vel det, det var jo bare for meg å sende noen meldinger så ringer han og han sa jo jeg kunne ta kontakt med han direkte og ikke gå gjennom sykepleieren. Er jo ikke alt han har peiling på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Men hvordan skal jeg få forklart det? Prikking i hele kroppen, uvirkelighetsfølelse og rarhet i hodet og kroppen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinriverton
1 hour ago, stjernestøv said:

Men hvordan skal jeg få forklart det? Prikking i hele kroppen, uvirkelighetsfølelse og rarhet i hodet og kroppen? 

Jeg har det som deg, alle disse symptomene. Jeg har slutta å snakke med legen om det for de får ikke gjort noe, prøver så godt jeg kan å redusere stress og det gjør det bedre, men blir ikke kvitt det. Jeg forsøker også å finne fysiske forklaringer men prøver så godt jeg kan å gå bort fra det. Bruker Lamictal og Seroquel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Steinriverton skrev (38 minutter siden):

Jeg har det som deg, alle disse symptomene. Jeg har slutta å snakke med legen om det for de får ikke gjort noe, prøver så godt jeg kan å redusere stress og det gjør det bedre, men blir ikke kvitt det. Jeg forsøker også å finne fysiske forklaringer men prøver så godt jeg kan å gå bort fra det. Bruker Lamictal og Seroquel. 

Ok, det er kipe greier og ingen har noen forklaring eller kan gjøre noe med det. Får høre hva psykiateren sier, han har ikke ringt enda. Etter to, kan være når som helst det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (33 minutter siden):

Han ringer nok ikke, det var den ventetiden på to timer. 

Ringer sikkert i morgen da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...