Lillemus Skrevet 11. juni 2023 Skrevet 11. juni 2023 Skal vi se, hvordan har denne uka vært da: Tirsdag - sykkel 10,3 km Onsdag - 4 km gåtur på morgenen til et møte + 10,2 km sykkeltur om kvelden Fredag - Flere små gåturer, ble vel ca. 5 km tilsammen Lørdag - Syklet til butikken 6,4 km + gikk til butikken igjen senere på dagen 3,4 km Søndag - gikk til og fra et spisested ca. 2,6 km (bedre enn å ta bilen!) og så syklet jeg en fin tur på 15,8 km nå i kveld Joda, er ganske fornøyd med aktiviteten denne uka. 5 Siter
Gjest Brage. Skrevet 11. juni 2023 Skrevet 11. juni 2023 Denne uka har jeg fallt litt av, men klarte å hente meg inn igjen i dag da. Så det ble en kort joggetur. Satser på en mer aktiv uke neste uke 😊 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 11. juni 2023 Skrevet 11. juni 2023 Den ble sånn passe den uka her. Mandag ( eller var det tirsdag, husker ikke helt) : Trening på Sats . Tredemølle og styrketrening for hele kroppen. Torsdag : Trening på Sats. Tredemølle og styrketrening for hele kroppen. Lørdag : 6 km rask gåtur, men stoppet litt underveis og plukket blomster. Søndag : 7 km rask gåtur. Uansett, så er jeg nå litt fornøyd med at jeg begynner å se mer trent ut enn jeg gjorde i vinter og det er jo litt gøy å se at det fortsatt nytter med styrketrening selv om skrotten er nærmere 60 enn 50 Det jeg mener med det er at samboer og jeg kan se det i hvert fall 5 Siter
påskelilje Skrevet 11. juni 2023 Skrevet 11. juni 2023 Kort og krasst: ingenting denne uka. Jeg har fått vondt i knærne, og har latt dem få hvile en uke. Nå bør jeg teste forsiktig i skogsterreng før løpet til lørdag! Hvis det fremdeles er vondt, må jeg avlyse. 3 Siter
Nicklusheletida Skrevet 11. juni 2023 Skrevet 11. juni 2023 påskelilje skrev (9 minutter siden): Kort og krasst: ingenting denne uka. Jeg har fått vondt i knærne, og har latt dem få hvile en uke. Nå bør jeg teste forsiktig i skogsterreng før løpet til lørdag! Hvis det fremdeles er vondt, må jeg avlyse. Uffda ! God bedring ! 1 Siter
Lillemus Skrevet 12. juni 2023 Forfatter Skrevet 12. juni 2023 påskelilje skrev (7 timer siden): Kort og krasst: ingenting denne uka. Jeg har fått vondt i knærne, og har latt dem få hvile en uke. Nå bør jeg teste forsiktig i skogsterreng før løpet til lørdag! Hvis det fremdeles er vondt, må jeg avlyse. Så kjedelig! God bedring! 🏵️ 1 Siter
Vhanja Skrevet 12. juni 2023 Skrevet 12. juni 2023 Forrige uke ble det absolutt ingenting. Ble syk på tirdag og er syk enda. 0 Siter
Glitter Skrevet 12. juni 2023 Skrevet 12. juni 2023 Vhanja skrev (5 minutter siden): Forrige uke ble det absolutt ingenting. Ble syk på tirdag og er syk enda. God bedring. Her ble det bare en sykkeltur på 6 km og en topptur på 3 km. Men har vært på en miniferie så fra torsdag har det vært endel gåing da. Men så mye som jeg har spist så hjelper ikke det. 😅 4 Siter
Grendel Skrevet 12. juni 2023 Skrevet 12. juni 2023 påskelilje skrev (8 timer siden): Kort og krasst: ingenting denne uka. Jeg har fått vondt i knærne, og har latt dem få hvile en uke. Nå bør jeg teste forsiktig i skogsterreng før løpet til lørdag! Hvis det fremdeles er vondt, må jeg avlyse. Det var synd. Et det begge knærne? 0 Siter
Bøtteknotten Skrevet 12. juni 2023 Skrevet 12. juni 2023 For en uke! Det bare gikk ikke denne uka, praktiske hindringer på alle bauger og kanter 😏 så ble med en joggetur på tirsdag, 10 km. Med det er jeg oppe i 15 km i juni, og lurer veldig på om jeg har sjans til å fullføre Garmin-utfordringen for april/mai/juni. Mangler 83 km 😬 19 dager på meg 😳🤷♀️ Håper knærne kommer seg i tide @påskelilje 🤞så kjipt å måtte avlyse noe du har sett sånn frem til! 2 Siter
Bøtteknotten Skrevet 12. juni 2023 Skrevet 12. juni 2023 Vhanja skrev (57 minutter siden): Forrige uke ble det absolutt ingenting. Ble syk på tirdag og er syk enda. God bedring! 🌸 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 12. juni 2023 Skrevet 12. juni 2023 Vhanja skrev (1 time siden): Forrige uke ble det absolutt ingenting. Ble syk på tirdag og er syk enda. God bedring ! 0 Siter
Vhanja Skrevet 13. juni 2023 Skrevet 13. juni 2023 Vhanja skrev (23 timer siden): Forrige uke ble det absolutt ingenting. Ble syk på tirdag og er syk enda. Glitter skrev (23 timer siden): God bedring. Her ble det bare en sykkeltur på 6 km og en topptur på 3 km. Men har vært på en miniferie så fra torsdag har det vært endel gåing da. Men så mye som jeg har spist så hjelper ikke det. 😅 Bøtteknotten skrev (22 timer siden): God bedring! 🌸 Nicklusheletida skrev (21 timer siden): God bedring ! Tusen takk, dere. 0 Siter
påskelilje Skrevet 13. juni 2023 Skrevet 13. juni 2023 Grendel skrev (På 12.6.2023 den 8.51): Det var synd. Et det begge knærne? Ja, begge knær. I går hadde jeg en lang fysisk tung arbeidsøkt, dels for å gjøre noe nyttig, dels for å teste knærne, uten løping. Flyttet tørr ved hos min far i trillebår gjennom hagen, opp ei bratt trapp (trillet på Planke) og heiv den inn i vedskjulet. Holdt på i 3,5 time! Kjente ørlite i knærne, men det var ikke vondt. I morgen skal jeg prøve å løpe i skogen 0 Siter
påskelilje Skrevet 14. juni 2023 Skrevet 14. juni 2023 Bøtteknotten skrev (På 12.6.2023 den 9.17): For en uke! Det bare gikk ikke denne uka, praktiske hindringer på alle bauger og kanter 😏 så ble med en joggetur på tirsdag, 10 km. Med det er jeg oppe i 15 km i juni, og lurer veldig på om jeg har sjans til å fullføre Garmin-utfordringen for april/mai/juni. Mangler 83 km 😬 19 dager på meg 😳🤷♀️ Håper knærne kommer seg i tide @påskelilje 🤞så kjipt å måtte avlyse noe du har sett sånn frem til! @Bøtteknotten og @Grendel! Jeg er hoppende glad nå! Var ute i skogen og løp for første gang etter det dumme tunge løftet mitt, og det gikk kjempefint! Løp rolig i 30 min, helt uproblematisk! Da stiller jeg til start på lørdag! Blir selvsagt mye tyngre å løpe i tempo og på asfalt, men jeg satser på at det skal gå greit! 2 Siter
Grendel Skrevet 14. juni 2023 Skrevet 14. juni 2023 påskelilje skrev (1 time siden): @Bøtteknotten og @Grendel! Jeg er hoppende glad nå! Var ute i skogen og løp for første gang etter det dumme tunge løftet mitt, og det gikk kjempefint! Løp rolig i 30 min, helt uproblematisk! Da stiller jeg til start på lørdag! Blir selvsagt mye tyngre å løpe i tempo og på asfalt, men jeg satser på at det skal gå greit! Oioioi! Da blir det spennende på lørdag. Kroppen reparerer seg selv, stort sett. Heldigvis. 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 14. juni 2023 Skrevet 14. juni 2023 påskelilje skrev (5 timer siden): @Bøtteknotten og @Grendel! Jeg er hoppende glad nå! Var ute i skogen og løp for første gang etter det dumme tunge løftet mitt, og det gikk kjempefint! Løp rolig i 30 min, helt uproblematisk! Da stiller jeg til start på lørdag! Blir selvsagt mye tyngre å løpe i tempo og på asfalt, men jeg satser på at det skal gå greit! Lykke til på lørdag ! 1 Siter
påskelilje Skrevet 14. juni 2023 Skrevet 14. juni 2023 Nicklusheletida skrev (4 minutter siden): Lykke til på lørdag ! Tusen takk ❤ Grugleder meg! 1 Siter
Bøtteknotten Skrevet 14. juni 2023 Skrevet 14. juni 2023 påskelilje skrev (5 timer siden): @Bøtteknotten og @Grendel! Jeg er hoppende glad nå! Var ute i skogen og løp for første gang etter det dumme tunge løftet mitt, og det gikk kjempefint! Løp rolig i 30 min, helt uproblematisk! Da stiller jeg til start på lørdag! Blir selvsagt mye tyngre å løpe i tempo og på asfalt, men jeg satser på at det skal gå greit! Det var kjekt å høre! 👏 Masse lykke til på lørdag! Blir nok en varm opplevelse ☀️ husk å drikke nok dagen før😁💪 Var ute på en langtur i dag, og fant ut at jeg er nødt til å investere i et løpebelte med plass til litt drikke. Vanligvis tar jeg rundt et vann på varme dager, da kan jeg ta en ministopp ved bilen og drikke hver runde - men det går jo ikke utover landeveien 😏 sjelden jeg er sååååå tørst 😅 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.