Gå til innhold

Ukas trening uke 23


Lillemus

Anbefalte innlegg

Skal vi se, hvordan har denne uka vært da:

Tirsdag - sykkel 10,3 km

Onsdag - 4 km gåtur på morgenen til et møte + 10,2 km sykkeltur om kvelden

Fredag - Flere små gåturer, ble vel ca. 5 km tilsammen

Lørdag - Syklet til butikken 6,4 km + gikk til butikken igjen senere på dagen 3,4 km

Søndag - gikk til og fra et spisested ca. 2,6 km (bedre enn å ta bilen!) og så syklet jeg en fin tur på 15,8 km nå i kveld

Joda, er ganske fornøyd med aktiviteten denne uka. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne uka har jeg fallt litt av, men klarte å hente meg inn igjen i dag da. Så det ble en kort joggetur. Satser på en mer aktiv uke neste uke 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Den ble sånn passe den uka her. 

Mandag ( eller var det tirsdag, husker ikke helt) : Trening på Sats . Tredemølle og styrketrening for hele kroppen.

Torsdag : Trening på Sats. Tredemølle og styrketrening for hele kroppen. 

Lørdag : 6 km rask gåtur, men stoppet litt underveis og plukket blomster. 

Søndag : 7 km rask gåtur. 

Uansett, så er jeg nå litt fornøyd med at jeg begynner å se mer trent ut enn jeg gjorde i vinter og det er jo litt gøy å se at det fortsatt nytter med styrketrening selv om skrotten er nærmere 60 enn 50 :) Det jeg mener med det er at samboer og jeg kan se det i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Kort og krasst: ingenting denne uka. Jeg har fått vondt i knærne,  og har latt dem få hvile en uke. Nå bør jeg teste forsiktig i skogsterreng før løpet til lørdag! Hvis det fremdeles er vondt, må jeg avlyse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
påskelilje skrev (9 minutter siden):

Kort og krasst: ingenting denne uka. Jeg har fått vondt i knærne,  og har latt dem få hvile en uke. Nå bør jeg teste forsiktig i skogsterreng før løpet til lørdag! Hvis det fremdeles er vondt, må jeg avlyse. 

Uffda ! God bedring !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (7 timer siden):

Kort og krasst: ingenting denne uka. Jeg har fått vondt i knærne,  og har latt dem få hvile en uke. Nå bør jeg teste forsiktig i skogsterreng før løpet til lørdag! Hvis det fremdeles er vondt, må jeg avlyse. 

Så kjedelig! God bedring! 🏵️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vhanja skrev (5 minutter siden):

Forrige uke ble det absolutt ingenting. Ble syk på tirdag og er syk enda.

God bedring. :)

 

Her ble det bare en sykkeltur på 6 km og en topptur på 3 km. Men har vært på en miniferie så fra torsdag har det vært endel gåing da. Men så mye som jeg har spist så hjelper ikke det. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (8 timer siden):

Kort og krasst: ingenting denne uka. Jeg har fått vondt i knærne,  og har latt dem få hvile en uke. Nå bør jeg teste forsiktig i skogsterreng før løpet til lørdag! Hvis det fremdeles er vondt, må jeg avlyse. 

Det var synd. Et det begge knærne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteknotten

For en uke! Det bare gikk ikke denne uka, praktiske hindringer på alle bauger og kanter 😏 så ble med en joggetur på tirsdag, 10 km. Med det er jeg oppe i 15 km i juni, og lurer veldig på om jeg har sjans til å fullføre Garmin-utfordringen for april/mai/juni. Mangler 83 km 😬 19 dager på meg 😳🤷‍♀️

 

Håper knærne kommer seg i tide @påskelilje 🤞så kjipt å måtte avlyse noe du har sett sånn frem til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteknotten
Vhanja skrev (57 minutter siden):

Forrige uke ble det absolutt ingenting. Ble syk på tirdag og er syk enda.

God bedring! 🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Vhanja skrev (1 time siden):

Forrige uke ble det absolutt ingenting. Ble syk på tirdag og er syk enda.

God bedring !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vhanja skrev (23 timer siden):

Forrige uke ble det absolutt ingenting. Ble syk på tirdag og er syk enda.

 

Glitter skrev (23 timer siden):

God bedring. :)

 

Her ble det bare en sykkeltur på 6 km og en topptur på 3 km. Men har vært på en miniferie så fra torsdag har det vært endel gåing da. Men så mye som jeg har spist så hjelper ikke det. 😅

 

Bøtteknotten skrev (22 timer siden):

God bedring! 🌸

 

Nicklusheletida skrev (21 timer siden):

God bedring !

Tusen takk, dere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Grendel skrev (På 12.6.2023 den 8.51):

Det var synd. Et det begge knærne?

Ja, begge knær.

I går hadde jeg en lang fysisk tung arbeidsøkt, dels for å gjøre noe nyttig, dels for å teste knærne, uten løping. Flyttet tørr ved hos min far i trillebår gjennom hagen, opp ei bratt trapp (trillet på Planke) og heiv den inn i vedskjulet. Holdt på i 3,5 time! Kjente ørlite i knærne, men det var ikke vondt. I morgen skal jeg prøve å løpe i skogen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Bøtteknotten skrev (På 12.6.2023 den 9.17):

For en uke! Det bare gikk ikke denne uka, praktiske hindringer på alle bauger og kanter 😏 så ble med en joggetur på tirsdag, 10 km. Med det er jeg oppe i 15 km i juni, og lurer veldig på om jeg har sjans til å fullføre Garmin-utfordringen for april/mai/juni. Mangler 83 km 😬 19 dager på meg 😳🤷‍♀️

 

Håper knærne kommer seg i tide @påskelilje 🤞så kjipt å måtte avlyse noe du har sett sånn frem til!

 

@Bøtteknotten og @Grendel! Jeg er hoppende glad nå! Var ute i skogen og løp for første gang etter det dumme tunge løftet mitt, og det gikk kjempefint! Løp rolig i 30 min, helt uproblematisk!

Da stiller jeg til start på lørdag! Blir selvsagt mye tyngre å løpe i tempo og på asfalt, men jeg satser på at det skal gå greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (1 time siden):

@Bøtteknotten og @Grendel! Jeg er hoppende glad nå! Var ute i skogen og løp for første gang etter det dumme tunge løftet mitt, og det gikk kjempefint! Løp rolig i 30 min, helt uproblematisk!

Da stiller jeg til start på lørdag! Blir selvsagt mye tyngre å løpe i tempo og på asfalt, men jeg satser på at det skal gå greit!

Oioioi! Da blir det spennende på lørdag.

Kroppen reparerer seg selv, stort sett. Heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
påskelilje skrev (5 timer siden):

@Bøtteknotten og @Grendel! Jeg er hoppende glad nå! Var ute i skogen og løp for første gang etter det dumme tunge løftet mitt, og det gikk kjempefint! Løp rolig i 30 min, helt uproblematisk!

Da stiller jeg til start på lørdag! Blir selvsagt mye tyngre å løpe i tempo og på asfalt, men jeg satser på at det skal gå greit!

Lykke til på lørdag ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteknotten
påskelilje skrev (5 timer siden):

@Bøtteknotten og @Grendel! Jeg er hoppende glad nå! Var ute i skogen og løp for første gang etter det dumme tunge løftet mitt, og det gikk kjempefint! Løp rolig i 30 min, helt uproblematisk!

Da stiller jeg til start på lørdag! Blir selvsagt mye tyngre å løpe i tempo og på asfalt, men jeg satser på at det skal gå greit!

Det var kjekt å høre! 👏 Masse lykke til på lørdag! Blir nok en varm opplevelse ☀️ husk å drikke nok dagen før😁💪

Var ute på en langtur i dag, og fant ut at jeg er nødt til å investere i et løpebelte med plass til litt drikke. Vanligvis tar jeg rundt et vann på varme dager, da kan jeg ta en ministopp ved bilen og drikke hver runde - men det går jo ikke utover landeveien 😏 sjelden jeg er sååååå tørst 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...