Gå til innhold

Burde jeg sjekke denne føflekken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er usikker på om den har vært i endring. Men jeg har lagt på meg litt det siste året og siden den sitter på brystet, så kan det være at den har vokst i takt med brystet. Men vet jo ikke. Jeg har ikke time før uti august. Jeg har hatt disse to flekkene i 2 år, og den minste kom først. Hilsen J26

IMG_2311.jpeg

Anonymkode: d8346...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja, den er jo litt ujevn og har ulik farge. Skader ingenting å sjekke. 

Anonymkode: 50a16...a3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare det at du lurer på om en føflekk burde sjekkes mener jeg er grunn god nok til å få den sjekket. Dumt å gå rundt og uroe seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
morsan skrev (15 minutter siden):

Bare det at du lurer på om en føflekk burde sjekkes mener jeg er grunn god nok til å få den sjekket. Dumt å gå rundt og uroe seg. 

Skrev den i hast, men hadde i utgangspunktet uansett tenkt til å få den sjekket. Men ser den den farlig ut?

Anonymkode: d8346...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Skrev den i hast, men hadde i utgangspunktet uansett tenkt til å få den sjekket. Men ser den den farlig ut?

Anonymkode: d8346...bbc

Jeg har ingen formening om hva som ser farlig ut eller ikke. Men jeg vet at jeg selv ikke orker å leve med tanken på om det kan være noe galt når jeg først har begynt å lure. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
morsan skrev (11 timer siden):

Jeg har ingen formening om hva som ser farlig ut eller ikke. Men jeg vet at jeg selv ikke orker å leve med tanken på om det kan være noe galt når jeg først har begynt å lure. 

Legen sa at hun tror den er godartet og var for stor til å fjerne der. Men at det ikke var hast

Anonymkode: d8346...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva

Ville bare fjernet den uavhengig om den er farlig eller ikke. Du kan bare gå til legen og si du vil fjerne den. Så sendes den inn til prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (1 time siden):

Ville bare fjernet den uavhengig om den er farlig eller ikke. Du kan bare gå til legen og si du vil fjerne den. Så sendes den inn til prøve.

Det anbefalte hun også, men at jeg burde gjøre det hos hudlege. Så jeg bestiller time til jeg er i hjemmebyen i august. 

Anonymkode: d8346...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Legen sa at hun tror den er godartet og var for stor til å fjerne der. Men at det ikke var hast

Anonymkode: d8346...bbc

 

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det anbefalte hun også, men at jeg burde gjøre det hos hudlege. Så jeg bestiller time til jeg er i hjemmebyen i august. 

Anonymkode: d8346...bbc

Så bra du fikk sjekket, og veldig bra den er godartet. Forøvrig helt enig i at man like gjerne kan fjerne den, og bra å gjøre det hos hudlege. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...