Gå til innhold

Altfor lange øreflipper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Noen som har erfaring med å operere dem mindre selv? 

Anonymkode: 04520...def

Du mener som i å skjære av seg sine egne øreflipper? Slik van Gogh gjorde? Nah. Hvis du er så forfengelig at du synes øreflippene dine ikke er fine nok så vil ikke resultatet bli i nærheten av noe du vil like dersom du begynner å skjære selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (Akkurat nå):

Du mener som i å skjære av seg sine egne øreflipper? Slik van Gogh gjorde? Nah. Hvis du er så forfengelig at du synes øreflippene dine ikke er fine nok så vil ikke resultatet bli i nærheten av noe du vil like dersom du begynner å skjære selv.

Som Van Gogh gjorde? 🙃😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (Akkurat nå):

Som Van Gogh gjorde? 🙃😄

Ja. :) Eller det er vel ikke helt enighet i om han gjorde det selv eller om det var Gauguin som skar av ham øreflippen med et sverd. :) Noen mener van Gogh gjorde det selv i desperasjon fordi han hadde tinnitus (mener jeg å ha lest), andre mener Gauguin gjorde det mot ham etter en krangel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La øreflippene være. Vi kan ikke operere bort eller fikse på alt ved oss selv vi ikke liker? Vi må jo ha litt personlighet. Syns jeg da. Og nesa mi er ikke akkurat ideell 😅 Den kan jeg ikke skjule bak langt hår heller. Det får gå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (Akkurat nå):

Ja. :) Eller det er vel ikke helt enighet i om han gjorde det selv eller om det var Gauguin som skar av ham øreflippen med et sverd. :) Noen mener van Gogh gjorde det selv i desperasjon fordi han hadde tinnitus (mener jeg å ha lest), andre mener Gauguin gjorde det mot ham etter en krangel.

Stemmer det. Som jeg har lest det også. 

Elsker Van Gogh. Vet du at han var skikkelig usympatisk? Det likte jeg ikke å høre, og har glemt hvor jeg leste det også ( fortrengning ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kashmir skrev (3 minutter siden):

Stemmer det. Som jeg har lest det også. 

Elsker Van Gogh. Vet du at han var skikkelig usympatisk? Det likte jeg ikke å høre, og har glemt hvor jeg leste det også ( fortrengning ) 

Nei, jeg er ikke noen kunstviter på noen måte. :) Mange av de store kunstnerne har nok definitivt sine særegenheter vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (3 minutter siden):

Nei, jeg er ikke noen kunstviter på noen måte. :) Mange av de store kunstnerne har nok definitivt sine særegenheter vil jeg tro.

Ja. Du har nok helt rett der. Men hvem kan male så mye med gult og det blir så vakkert? Derfor elsker jeg ham. Og lyset i maleriene hans. Fantastisk 😊

Men Salvador Dali er favoritten min da. Litt forskjell fra Van Gogh kan du trygt si 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (4 minutter siden):

Ja. Du har nok helt rett der. Men hvem kan male så mye med gult og det blir så vakkert? Derfor elsker jeg ham. Og lyset i maleriene hans. Fantastisk 😊

Men Salvador Dali er favoritten min da. Litt forskjell fra Van Gogh kan du trygt si 😄

Salvador Dali ligner ikke på noen andre! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (2 minutter siden):

Salvador Dali ligner ikke på noen andre! :D 

Det er sant 😆 det er galskap på sitt beste! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Kashmir skrev (11 timer siden):

La øreflippene være. Vi kan ikke operere bort eller fikse på alt ved oss selv vi ikke liker? Vi må jo ha litt personlighet. Syns jeg da. Og nesa mi er ikke akkurat ideell 😅 Den kan jeg ikke skjule bak langt hår heller. Det får gå. 

Jeg synes det er en innafor å opere vekk ting som er plagsomt eller uønsket. Spørsmålet er om det bare er en selv som synes det.

Jeg er ikke ts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (Akkurat nå):

Jeg synes det er en innafor å opere vekk ting som er plagsomt eller uønsket. Spørsmålet er om det bare er en selv som synes det.

Jeg er ikke ts.

Jo jo. Jeg kritiserer ikke dem som gjør det. Men litt sånn uvanlige trekk gir jo karakter. Syns det er fint bare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...