Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvitveis.sommer
FjellOgDalar skrev (1 minutt siden):

Jeg vil  heller bruke badesko enn å ende på legevakta med behov for å sy etter et ublidt mate den østersen som det florerer av. Ei heller skarpe steiner, glasskår o.l.  Kjenner flere som bruker badesko tross ung alder :) . Verken det eller flipflops/slippers er særlig elegant dog. I byen foretrekker jeg sneakers eller loafers på sommerstid. 

Du kan jo unngå steder med steiner og østers i vannet? Liker meg best selv på sandstrand

Fortsetter under...

Lillemus skrev (På 10.7.2023 den 16.19):

Happy flops er jo kjempestygge... 😂 Tresko er mye kulere enn de stygge plastskum-floppsene der! 

Enig. Jeg impuls-kjøpte happy flops på nett og de så jo digre ut. Jeg har str 42 i sko, men de så mer ut som 45. 

Hvitveis.sommer skrev (På 10.7.2023 den 17.01):

Nei synes de er fine men du kan ikke gå med sokker da. Gode er de og behagelig for foten og forebygging av belastningsskader i rygg og nakke. Alle aldre bruker dem. Spesielt gode er de for de med muskel og skjelett skader 

Nja. Jeg har en dårlig fot og Hoka sine slippers er mye mye bedre. Det kan bli FOR mykt over tid også. 

Endret av Glitter
Hvitveis.sommer
Glitter skrev (1 minutt siden):

Enig. Jeg impuls-kjøpte happy flops på nett og de så jo digre ut. Jeg har str 42 i sko, men de så mer ut som 45. 

Nja. Jeg har en dårlig fot og Hola sone slippers er mye mye bedre. Det kan bli FOR mykt over tid også. 

En sko skal være myk. Det betyr kvalitet :) 

Hvitveis.sommer skrev (6 minutter siden):

En sko skal være myk. Det betyr kvalitet :) 

Kan bli for myk også. Vet av ortopeder som har sagt at happy flops ikke er bra å bruke på lang sikt fordi de blir for myke. Hoka sine er akkurat passe myk. Og jeg er avhengig av myke sko for å kunne gå mer enn til busstoppet.

Endret av Glitter

Annonse

Hvitveis.sommer
Glitter skrev (6 minutter siden):

Kan bli for myk også. Vet av ortopeder som har sagt at happy flops ikke er bra å bruke på lang sikt fordi de blir for myke. Hoka sine er akkurat passe myk. Og jeg er avhengig av myke sko for å kunne gå mer enn til busstoppet.

Er ikke hoka dyre? Lyst på hoka :) 

• 3 uker senere...
Nicklusheletida
Everybody skrev (4 timer siden):

Nå kommer vel flere til å moxe plastposer fra selvbetjeningen nå som de koster over 4 kroner.

Spørs om ikke dette blir løsningen :)

https://www.lightinthebox.com/no/p/sammenleggbar-handlevogn-trillepose-med-hjul-sammenleggbare-handleposer-gjenbrukbare-dagligvareposer-matorganisator-groennsakspose_p9110051.html

Annonse

Hvitveis.sommer
Nicklusheletida skrev (2 timer siden):

Det er sånn pensjonister bruker. 

Endret av Hvitveis.sommer
Rettelse
morsan skrev (1 time siden):

Husker Andreas Wahl tok for seg plastposer i programmet Folkeopplysningen, og kom til at det ikke er så gærent her hos oss hvor plastposene stort sett brukes om igjen som søppelposer. 

Og panteposer. De bruker jeg omigjen flere ganger. :)

• 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...