GÃ¥ til innhold

Alle apoteker er tomme for Aduvanz og Elvanse🙃💀


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Har fått Elvanse de 2 siste gangene pga mangel på Aduvanz. Nå er det helt tomt på ALLE. Dette er den store bakdelen med å gå på medisiner. Så vi får se hva som skjer 🙃 hva gjør egentlig legene når dette skjer? Altså, tar de en vurdering ut fra hvordan det har gått? Jeg har jo ikke noe valg, men sist, da jeg tok en pause, hadde jeg 35.000+ skritt i døgnet. Jeg har fremdeles skader på føttene etter dette, selv om det var i 2020 eller 21. Rastløsheten ble med andre ord mye verre. 

Endret av 90tallsbarn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikkeanonymnok
90tallsbarn skrev (5 timer siden):

Har fått Elvanse de 2 siste gangene pga mangel på Aduvanz. Nå er det helt tomt på ALLE. Dette er den store bakdelen med å gå på medisiner. Så vi får se hva som skjer 🙃 hva gjør egentlig legene når dette skjer? Altså, tar de en vurdering ut fra hvordan det har gått? Jeg har jo ikke noe valg, men sist, da jeg tok en pause, hadde jeg 35.000+ skritt i døgnet. Jeg har fremdeles skader på føttene etter dette, selv om det var i 2020 eller 21. Rastløsheten ble med andre ord mye verre. 

Sjekket nettapotekene? F.eks Farmasiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeanonymnok skrev (5 timer siden):

Sjekket nettapotekene? F.eks Farmasiet.

Farmasiet har ikke de heller om alle andre er tomme. Diverse hormonplastre er det håpløst å få tak i nå, men Farmasiet kunne skaffe en erstatning, funker for meg, men er ikke like behagelig som det jeg egentlig bruker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeanonymnok
Lillemus skrev (4 timer siden):

Farmasiet har ikke de heller om alle andre er tomme. Diverse hormonplastre er det håpløst å få tak i nå, men Farmasiet kunne skaffe en erstatning, funker for meg, men er ikke like behagelig som det jeg egentlig bruker. 

Ah, da så. Aldri opplevd at de er tom for mine medisiner så jeg tenkte det var verdt et forslag hvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Det har visst kommet en ny versjon på markedet :)

Endret av 90tallsbarn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Ikkeanonymnok skrev (9 timer siden):

Sjekket nettapotekene? F.eks Farmasiet.

Alt. Men alle apoteker har de, bare med andre navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva

Tenkte kanskje dette var en perfekt anledning til å prøve meg uten igjen, men så snart jeg fant ut at det eksisterte ny valgte jeg selvfølgelig å gå for det. 
 

Deilig når den virker, men føler meg litt kunstig når det går ut. Det forandrer tross alt smaken, hvor lyst jeg har på næring, jeg drikker ekstra mye, øker forbrenninga så jeg trenger mer mat enn jeg ville spist til vanlig, blir ekstremt ryddig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pÃ¥ siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...