Gå til innhold

Blir alltid gjenkjent av samme brukerene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker
Martine skrev (23 minutter siden):

Du er faktisk den eneste AB her inne som jeg kjenner igjen gang etter gang. Det er veldig lett å kjenne deg igjen. 

Jeg synes det er fint at du er her da 🙂 

Å ja.  Er du sikker på at du kjenner meg igjen? Jeg har aldri sett deg før. 

Anonymkode: 9f04b...f47

Annonse

Du er lett å kjenne igjen rett og slett. Du må jo endre både skrivestil og slutte å være så nysgjerrig på alt mulig hvis vi ikke skal kjenne deg igjen. Du har en vane med å stille mange spørsmål gjerne litt malplassert også.

Synes ikke du skal endre på hele deg for ikke å bli kjent igjen. Er det så ille at du blir gjenkjent da? 

AnonymBruker
Glitter skrev (1 time siden):

Du er lett å kjenne igjen rett og slett. Du må jo endre både skrivestil og slutte å være så nysgjerrig på alt mulig hvis vi ikke skal kjenne deg igjen. Du har en vane med å stille mange spørsmål gjerne litt malplassert også.

Synes ikke du skal endre på hele deg for ikke å bli kjent igjen. Er det så ille at du blir gjenkjent da? 

Å? Har prøvd og endre skrivestil. Jeg er nysgjerrig av natur derfor suger jeg til meg all kunnskap jeg kommer over. For og ta til seg kunnskap må man stille spørsmål. Ja det er veldig ille og bli gjenkjent når jeg vil være anonymt! 

Hva er poenget med å være anonym når man skriver med anonymt nick? Har du gitt ut for mye informasjon om deg selv med nick, eller er du litt paranoid?  Jeg vet ikke hvem noen her er i RL, og det er fint! Ikke går jeg etter AB’ere med lupe heller. Er det virkelig så viktig, så interessant? 

Endret av Osten
Osten skrev (19 minutter siden):

Hva er poenget med å være anonym når man skriver med anonymt nick? Har du gitt ut for mye informasjon om deg selv med nick, eller er du litt paranoid?  Jeg vet ikke hvem noen her er i RL, og det er fint! Ikke går jeg etter AB’ere med lupe heller. Er det virkelig så viktig, så interessant? 

Det er ingen som vet hvem hun er i rl, men hun dukker opp her inne med nytt nick + anonym med ikke så mange ukers mellomrom. Er her en stund, blir sur og fornærmet og ber om å bli slettet. Så er det rolig her noen uker før hun dukker opp igjen med nytt nick osv. Tar som regel 2 poster så er hun gjenkjent. Det er ingen andre som oppfører seg slik her inne.

AnonymBruker
Lillemus skrev (31 minutter siden):

Det er ingen som vet hvem hun er i rl, men hun dukker opp her inne med nytt nick + anonym med ikke så mange ukers mellomrom. Er her en stund, blir sur og fornærmet og ber om å bli slettet. Så er det rolig her noen uker før hun dukker opp igjen med nytt nick osv. Tar som regel 2 poster så er hun gjenkjent. Det er ingen andre som oppfører seg slik her inne.

For en søt novelle du hadde om meg. 

AnonymBruker
Osten skrev (1 time siden):

Nei. 

Lillemus skrev (1 time siden):

Javel. Jeg følger nok ikke godt nok med 😉

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...