Gå til innhold

Hva tror dere egt skjedde med MH370?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

hva hvem og hvorfor? 

Anonymkode: a3e8e...e98

Google hvis du ikke vet hva. «Hvem» og «hvorfor» vet jeg ikke hva du mener med. Men mye upålitelige kilder på nett. Vil bare høre hva andre her tror om saken jeg.

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (6 minutter siden):

Google hvis du ikke vet hva. «Hvem» og «hvorfor» vet jeg ikke hva du mener med. Men mye upålitelige kilder på nett. Vil bare høre hva andre her tror om saken jeg.

Makan. 

Annonse

UtakknemligDiva

Jeg spurte hva hvofo og hvem? Må skjønner hva du snakker om

Et fly som ble borte. Det er foreløpig bare funnet deler av det. De har ikke funnet flyet og det er 10 år siden. 
Det hadde tatt en annen vei enn ruten og så bare blitt borte fra radaren.

AnonymBruker

Jeg tror også det var selvmord. I 2015 var det et annet fly med 149 passasjerer som ble styrtet med vilje. Det kan ha skjedd med MH370 også. 

https://www.nrk.no/urix/andreas-lubitz-_27_-skal-ha-styrtet-med-vilje-1.12282237

Anonymkode: 1490b...fef

UtakknemligDiva

Jeg tror også det var selvmord. I 2015 var det et annet fly med 149 passasjerer som ble styrtet med vilje. Det kan ha skjedd med MH370 også. 

https://www.nrk.no/urix/andreas-lubitz-_27_-skal-ha-styrtet-med-vilje-1.12282237

Anonymkode: 1490b...fef

Husker denne. Men der var det ingen spørsmål ved det. MH730 bare forsvant og ingen fikk svar på hva som skjedde. Må være jævlig for de som ventet på sine, og brukte tiden på flyplassen til å vente på et forsinket fly, for så å høre at det er forsvunnet.

90tallsbarn skrev (10 minutter siden):

Hvorfor? Og hvorfor ikke en ulykke? Selvmord kan man vel utføre når man ikke tar med seg andre.

Dette var en Boeing 777 såvidt jeg husker. Gjennomprøvd flytype i motsetning til f.eks Boeing 737 Max på den tiden. Ingen tegn på teknisk svikt. Jeg tror piloten gjorde dette med vilje.

UtakknemligDiva
ISW skrev (Akkurat nå):

Dette var en Boeing 777 såvidt jeg husker. Gjennomprøvd flytype i motsetning til f.eks Boeing 737 Max på den tiden. Ingen tegn på teknisk svikt. Jeg tror piloten gjorde dette med vilje.

Ja det blir vel den mest logiske forklaringen. Men jeg forstår ikke hvorfor gjøre det når man tar med seg så mange? Og flyet ligger vel på havbunnen et sted? 
Det er jo 2 piloter også. Sikkert nettopp fordi det gir mer sikkerhet. 

Annonse

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Kapring som gikk helt galt. Eller skutt ned.

Anonymkode: 9a1c0...68e

Det er en teori om at flyet kunne bli styrt av noen andre men det har jeg vanskelig for å tro. Det er vel mer sikkerhet enn at en passasjer bare kan gå ned i det rommet og liksom overta flyet. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...