Gå til innhold

Hvordan vite om en behandler er seriøs?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har funnet et sted i Oslo som kan gjøre en behandling så ekstremt mye billigere enn alle andre steder jeg har vært i byen. Jeg møtte på konsultasjon og kunne se på pc skjermen til han legen at det stod navnet på fastlegen min i systemet hans, så da er det vel seriøst? Han er også på den listen over leger. Leselisten eller noe sånt.

Anonymkode: fc33c...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo bare å prøve, og er du misfornøyd kan du avslutte. Er det ingen omtale under stedet på nett? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (58 minutter siden):

Det er jo bare å prøve, og er du misfornøyd kan du avslutte. Er det ingen omtale under stedet på nett? 

Men det gjelder en liten operasjon. Det er noe som skal sprøytes inn under huden. Ikke fillers. Det er åreknutfjerning. Har besøkt masse steder i Oslo og enda mine er ganske små kommer prisen på 40.000! Så finner jeg de her og kan gjøre det til 3000!!! Jeg spør hvorfor og det er fordi de sprøyter inn et skum som klistrer årene sammen. De andre bruker laser. Laser er vist mye dyrere. Men jeg forstår ikke hvorfor de bruker laser og de andre et skum. Begge er like effektive også. Jeg betaler selvfølgelig heller 3000 enn 40.000!!

Anonymkode: fc33c...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men det gjelder en liten operasjon. Det er noe som skal sprøytes inn under huden. Ikke fillers. Det er åreknutfjerning. Har besøkt masse steder i Oslo og enda mine er ganske små kommer prisen på 40.000! Så finner jeg de her og kan gjøre det til 3000!!! Jeg spør hvorfor og det er fordi de sprøyter inn et skum som klistrer årene sammen. De andre bruker laser. Laser er vist mye dyrere. Men jeg forstår ikke hvorfor de bruker laser og de andre et skum. Begge er like effektive også. Jeg betaler selvfølgelig heller 3000 enn 40.000!!

Anonymkode: fc33c...a6b

Ok, da blir det mer komplisert enn å bytte 🙂 Nei, jeg vet ikke. Du må nesten finne ut om forskjellen på skum og laser. Det burde jo være mulig å finne ut, og også omtale fra de som har prøvd begge deler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Men det gjelder en liten operasjon. Det er noe som skal sprøytes inn under huden. Ikke fillers. Det er åreknutfjerning. Har besøkt masse steder i Oslo og enda mine er ganske små kommer prisen på 40.000! Så finner jeg de her og kan gjøre det til 3000!!! Jeg spør hvorfor og det er fordi de sprøyter inn et skum som klistrer årene sammen. De andre bruker laser. Laser er vist mye dyrere. Men jeg forstår ikke hvorfor de bruker laser og de andre et skum. Begge er like effektive også. Jeg betaler selvfølgelig heller 3000 enn 40.000!!

Anonymkode: fc33c...a6b

Det høres veldig suspekt ut med en så stor prisforskjell. Er der ingen andre klinikker som tilbyr samme behandling til lik pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Men det gjelder en liten operasjon. Det er noe som skal sprøytes inn under huden. Ikke fillers. Det er åreknutfjerning. Har besøkt masse steder i Oslo og enda mine er ganske små kommer prisen på 40.000! Så finner jeg de her og kan gjøre det til 3000!!! Jeg spør hvorfor og det er fordi de sprøyter inn et skum som klistrer årene sammen. De andre bruker laser. Laser er vist mye dyrere. Men jeg forstår ikke hvorfor de bruker laser og de andre et skum. Begge er like effektive også. Jeg betaler selvfølgelig heller 3000 enn 40.000!!

Anonymkode: fc33c...a6b

Du er helt sikker på at du har forstått dette riktig? Jeg aner altså ingenting om fjerning av åreknuter, men finner følgende ang. skumbehanding:

Skumbehandling (med virkestoff Aetoxysclerol) brukes ved særlig «krøllete» eller dyptliggende åreknuter som ikke er tilgjengelig for annen behandling. Virkestoffet gir en betennelsesreaksjon, og dette kan hos enkelte forårsake ømme kuler.

Du er sikker på at de 3000,- ikke er i tillegg til den vanlige prisen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Lillemus skrev (6 minutter siden):

Du er helt sikker på at du har forstått dette riktig? Jeg aner altså ingenting om fjerning av åreknuter, men finner følgende ang. skumbehanding:

Skumbehandling (med virkestoff Aetoxysclerol) brukes ved særlig «krøllete» eller dyptliggende åreknuter som ikke er tilgjengelig for annen behandling. Virkestoffet gir en betennelsesreaksjon, og dette kan hos enkelte forårsake ømme kuler.

Du er sikker på at de 3000,- ikke er i tillegg til den vanlige prisen?

Ja jeg er det. Han sa at han tar 3000. 

Anonymkode: fc33c...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ja jeg er det. Han sa at han tar 3000. 

Anonymkode: fc33c...a6b

Vær klar over at dette IKKE er samme type behandling som de som koster over 40.000,-. Her er litt info ang. priser, jeg aner ikke hvordan denne nettsiden er, men den kommer opp om man søker på åreknuter og pris:

https://www.helsestart.no/priser/fjerne-areknuter

Du må nok regne med mer enn 3000,- vil jeg tro, konsultasjon for å se hva som kan gjøres først osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (6 minutter siden):

Vær klar over at dette IKKE er samme type behandling som de som koster over 40.000,-. Her er litt info ang. priser, jeg aner ikke hvordan denne nettsiden er, men den kommer opp om man søker på åreknuter og pris:

https://www.helsestart.no/priser/fjerne-areknuter

Du må nok regne med mer enn 3000,- vil jeg tro, konsultasjon for å se hva som kan gjøres først osv.

Legen sa at det kom bare til å bli 3000. Dette stedet har en hjemmeside også. Så det er ikke noe jeg liksom fant på gata. Men jeg lurer bare på om jeg bør eller ikke. Jeg hater åreknutene virkelig. Selv om de ikke er store. Synes det er dumt at kroppen må bli så stygg på mange områder.

Anonymkode: fc33c...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Legen sa at det kom bare til å bli 3000. Dette stedet har en hjemmeside også. Så det er ikke noe jeg liksom fant på gata. Men jeg lurer bare på om jeg bør eller ikke. Jeg hater åreknutene virkelig. Selv om de ikke er store. Synes det er dumt at kroppen må bli så stygg på mange områder.

Anonymkode: fc33c...a6b

Jeg tror ikke det er noen andre enn du som ser disse åreknutene, men det er ingen andre som kan bestemme om du skal fjerne dem eller ikke. :) Les om den teknikken de bruker først så du vet hva som skal skje i alle fall, det er ikke narkose, men lokalbedøvelse så vidt jeg forsto på det lille jeg leste nå. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...