Gå til innhold

Kan bekjentskapet vårt være årsaken til at han ikke svarer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tror du han kanskje en dag, der han er singel, lysten eller hva det skulle være at han vil ha meg? Bare  ....et spm. Merkelig å bli avvist av en mann egentlig. Sykt sagt?😅

Anonymkode: 5dcde...45e

Eh...? Du er ikke vant til å få nei av menn og tok det som en selvfølge at han ville si ja? Nå høres du lite sjarmerende ut for å si det rett ut. Likeså at du tidligere i tråden lurte på om det kunne være utseendet ditt han ikke likte. Du er voksen og dette er i utgangspunktet en seriøs tråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.7.2023 den 14.53):

Det er nok helt sikkert veldig riktig. Han har på en måte vist meg mye blikk, tatt kontakt, smilt ekstra mye på hele året jeg har kjent han. Man får jo av og til en følelse på at noen liker deg... Men helt dagen før jeg spurte han ut, så var han kjempe alvorlig og ikke imøtekommende. Skulle nesten tro han var sur på meg eller hørt noe om meg av andre. Det var venninnen min som sendte mld for meg, hun mente jeg måtte få fingeren ut. Men hun sendte på et dårlig tidspunkt iom at han virket sur dagen før. Skjønner? 

Det kan ta ei tid, kanskje et eller annet har oppstått. Kanskje han nå vil kutte ut all møte med barna pga han syntes dette var ubehagelig. Føler jeg har ødelagt alt nå.. Jeg ser normal søt ut, skal nok noe til for at han blir uvel av meg. Ikke helt vant med å bli avvist, men ei gang må man jo bli det óg🙈

"Skal nok noe til for at han blir uvel av meg"? 😂 Der har du det. Du er ovapå, høres det ut som. Ikke alle liker det.

Ellers kan det jo hende at du har bart, skjeve tenner, har dårlig ånde eller for stor rumpe. Folk har forskjellige preferanser vettu.

Anonymkode: 75e66...127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tror du han kanskje en dag, der han er singel, lysten eller hva det skulle være at han vil ha meg? Bare  ....et spm. Merkelig å bli avvist av en mann egentlig. Sykt sagt?😅

Var han ikke singel når dere datet da? Tror du at du har vært en rebound siden han ble dumpet av eksen? Det kan ha vært en mulighet. Du er sikkert god nok, men prøv en annen. En som ikke svarer deg, vil du ikke ha. 

Anonymkode: 569cb...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 20.7.2023 den 7.15):

Var han ikke singel når dere datet da? Tror du at du har vært en rebound siden han ble dumpet av eksen? Det kan ha vært en mulighet. Du er sikkert god nok, men prøv en annen. En som ikke svarer deg, vil du ikke ha. 

Anonymkode: 569cb...0fc

Liten update... 

Fikk ikke videre svar på daten/ølen annet enn at han syntes det var koselig og at han gjerne ville det. 

Men tok kontakt med han igjen for å høre om barna ville leke. Det sa han gledelig ja til. Han kom opp med barnet og vi pratet i ti min... Senere skulle jeg levere barnet hans hos seg, men de kom før meg og han hadde sagt til ungene at de kunne gå ned i på en lekeplass likeved huset hans imens. Da gikk keg etter de og han kom selv ned.... Ble veldig glad inni meg og det føltes som en bekreftelse. Da pratet vi en halvtime til. Kjenner jeg bare virkelig liker han nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...