Gå til innhold

Kan ikke få nok av AJAX.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Vendi skrev (Akkurat nå):

Jeg har det sånn med nyåpnet pulverkaffe fra Nescafe Gull. Ikke så kreativt som Ajax da, men føler jeg kunne ha stått og sniffet det i evigheter 😍

Da er det kanskje normalt da. Jeg får ikke nok av den luften, den nøytrale altså. Kunne sovet med den. Helt ut hele flasken.. 

Anonymkode: 609e3...6d1

AnonymBruker
Vendi skrev (Akkurat nå):

Vet ikke hvor normalt det er, jeg 😅 Men jeg vet i alle fall at det hadde vært noe galt hvis jeg virkelig liksom gikk rundt og sniffet kaffepulver. Jeg nøyer meg med å nyte duften i noen sekunder når glasset er nyåpnet. 

Forstår forresten ikke at noen liker kaffe. Er det smaken eller er det det at du blir våken av koffeinen? 

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Forstår forresten ikke at noen liker kaffe. Er det smaken eller er det det at du blir våken av koffeinen? 

Følelsen. Smaken er ikke god. Kaffe bare gir en følelse. Og så lærer du kroppen din at dette er noe den trenger for å sette i gang dagen. Derfor den såkalte kaffehodepinen om du ikke får kaffen din.

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (2 minutter siden):

Følelsen. Smaken er ikke god. Kaffe bare gir en følelse. Og så lærer du kroppen din at dette er noe den trenger for å sette i gang dagen. Derfor den såkalte kaffehodepinen om du ikke får kaffen din.

Noe så meningløst. Bedre  og drikke vann før man står opp. Sunnere og bedre for tennene! 

Annonse

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noe så meningløst. Bedre  og drikke vann før man står opp. Sunnere og bedre for tennene! 

Jeg er vel egt enig. Men tar tid. Ja det er jævla meningsløst. Og snusen ikke minst. Men jeg ser det sånn at det er bedre å drikke kaffe enn å hive inn med energidrikker som de fleste ikke-kaffedrikkere gjør. 

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (30 minutter siden):

Jeg er vel egt enig. Men tar tid. Ja det er jævla meningsløst. Og snusen ikke minst. Men jeg ser det sånn at det er bedre å drikke kaffe enn å hive inn med energidrikker som de fleste ikke-kaffedrikkere gjør. 

Snuser du ? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...