Gå til innhold

Så lei av Nei - folk !

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Everybody skrev (Akkurat nå):

Er det foreldre som gir til dine søsken som skal gifte seg eller?

Spiller da ingen rolle. Folk er så slemme her. Narsisme er riktig nok en svært komplisert diagnose og verken du eller noen her inne kan dømme meg ut hva jeg skriver her. Skal du gi noen en diagnose må du gå medisin, så vidt jeg vet er der kun Kupton som har den utdannelsen her. 

Anonymkode: 68673...85c

AnonymBruker
Everybody skrev (Akkurat nå):

Skjønner ikke dette. Hvis en jeg kjenner skal gifte seg og noen gir gaver som penger til den personen så skal jeg også få like mye gaver og penger fordi jeg aldri skal gifte meg?

Det var faktisk bare et eksempel. 

AnonymBruker
Lady HM skrev (2 minutter siden):

Jeg bare lurer på ts, med all den motstanden du får her inne - det slår deg ikke innimellom at det er måten DU tenker på som er litt unormalt?

Ja men jeg blir ikke forstått her. Ingen skjønner meg, ingen leser mellom linjene. 

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja men jeg blir ikke forstått her. Ingen skjønner meg, ingen leser mellom linjene. 

Åja, det er selvfølgelig alle andre som ikke forstår deg. Hvis du virkelig mener at det ER noe å lese mellom linjene som ingen forstår, er det kanskje på tide at du begynner å skrive det som finnes mellom linjene - for slik du driver på nå er det veldig vanskelig å finne noe som helst sympati med deg.

AnonymBruker
Lady HM skrev (2 minutter siden):

Åja, det er selvfølgelig alle andre som ikke forstår deg. Hvis du virkelig mener at det ER noe å lese mellom linjene som ingen forstår, er det kanskje på tide at du begynner å skrive det som finnes mellom linjene - for slik du driver på nå er det veldig vanskelig å finne noe som helst sympati med deg.

Trenger ikke sympati. er vant til tøff « kjærlighet» her inne og det gir meg motivasjon og kjempe mine kamper. 

AnonymBruker
Lady HM skrev (8 minutter siden):

Jeg er ikke den som ligger meg ned å gråter for at det er synd på meg, egentlig. Jeg har sett mer enn du kan forstå og begripe. Det kommer bare litt feil ut, jeg vet også godt at jeg ikke er en i posisjon til og gi  diagnose, men en dag skal jeg kanskje det. Da skal jeg være en god hjelper :) 

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fleksibel ja. Det sier jeg også. Går an og møtes på midten for engang skyld! Dritt folk. 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Blir utbrent til folk som sier nei uten evne til hvordan det virker inn på en annen. Optimister blir utbrent av sånne negative hensynsløse egoister. 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Et forskudd. Rett og rimelig når det er blitt i en engangs gave til noen andre. Jeg skal aldri gå gjennom det samme og burde fått dem cash nå. 

Ta deg sammen. Det gjelder både om du bløffer, overdriver eller virkelig holder på sånn. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er ikke den som ligger meg ned å gråter for at det er synd på meg, egentlig. Jeg har sett mer enn du kan forstå og begripe. Det kommer bare litt feil ut, jeg vet også godt at jeg ikke er en i posisjon til og gi  diagnose, men en dag skal jeg kanskje det. Da skal jeg være en god hjelper :) 

Da kan du prøve å diagnostisere deg selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...