Gå til innhold

Hva tror dere skjedde i Dyatlovpassasjen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Sikkert noe KGB-faenskap.

Anonymkode: c3b5c...480

Det var ikke tegn til at det hadde vært andre mennesker der. Men mulig det er noe jeg ikke har fått med meg. Ikke umulig at det er det sikkert.

UtakknemligDiva
lavender skrev (20 minutter siden):

Aldri hørt om det før. Søkte det opp nå, merkelig. Og veldig ubehagelig og fæl sak mtp alle de fæle skadene de ble påført. Jeg vet egentlig ikke helt hvilken av teoriene jeg tror mest på. Men ble nysgjerrig på hva du tror skjedde? 

Hvis klærne var radioaktive, og noen hadde sett noe lys, så er det kanskje noe der som er radioaktivt? Men da hadde det vel vært informert om atomkraftverk der og det er det ikke, siden det ikke står noe om. Og var bare 2 som hadde radioaktive klær. Likene hadde også sett over 90 år gamle ut til tross var at de var i 20-40 årene (om jeg husker riktig).

90tallsbarn skrev (4 minutter siden):

Hvis klærne var radioaktive, og noen hadde sett noe lys, så er det kanskje noe der som er radioaktivt? Men da hadde det vel vært informert om atomkraftverk der og det er det ikke, siden det ikke står noe om. Og var bare 2 som hadde radioaktive klær. Likene hadde også sett over 90 år gamle ut til tross var at de var i 20-40 årene (om jeg husker riktig).

Men hvordan tror du det radioaktive endte opp og kom seg til der de var? Og så rart med de gamle klærne? Må tro hvor de fikk dem fra og hvorfor de hadde de på seg. Nå har jeg ikke satt meg så godt inn i saken, så er nok mye jeg ikke vet. Men det virket som om der var enormt mye forskjellig som hadde hendt dem som var helt uforklarlig. 

Annonse

UtakknemligDiva
lavender skrev (32 minutter siden):

Men hvordan tror du det radioaktive endte opp og kom seg til der de var? Og så rart med de gamle klærne? Må tro hvor de fikk dem fra og hvorfor de hadde de på seg. Nå har jeg ikke satt meg så godt inn i saken, så er nok mye jeg ikke vet. Men det virket som om der var enormt mye forskjellig som hadde hendt dem som var helt uforklarlig. 

Gamle klær? Det har jeg ikke nevnt. Men de så mye eldre ut da de ble funnet, mot da de dro. De hadde fått grått hår og gulgrå hud. En kvinne var funnet uten øyne og tunge.

UtakknemligDiva
lavender skrev (33 minutter siden):

Nei jeg aner ikke hvor radioaktivitet hadde endt opp der.

90tallsbarn skrev (1 minutt siden):

Gamle klær? Det har jeg ikke nevnt. Men de så mye eldre ut da de ble funnet, mot da de dro. De hadde fått grått hår og gulgrå hud. En kvinne var funnet uten øyne og tunge.

Leste feil. Men ennå rarere at de så så mye gamlere ut da. Det skulle jo ikke være mulig eller forklarlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...