Gå til innhold

Hvorfor er alt så irriterende?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
lavender skrev (13 minutter siden):

Vanskelig å si noe om for andre med så lite informasjon. Har du noen tanker om hvorfor selv? 

Fordi andre legger seg opp i hva jeg vil gjøre med mitt liv f.eks til høsten. 

Anonymkode: 2e55f...87c

Annonse

Hvitveis.sommer
Lillemus skrev (53 minutter siden):

Det er nok godt ment, utdanning og jobb er viktig. 😊

Sikkert men jeg vil på språk reise i seks måneder som noen mener at er uansvarlig og dårlig timing. Når jeg hadde bestemt meg blir jeg usikker for ordene har så stor kraft 

Hvitveis.sommer skrev (35 minutter siden):

Sikkert men jeg vil på språk reise i seks måneder som noen mener at er uansvarlig og dårlig timing. Når jeg hadde bestemt meg blir jeg usikker for ordene har så stor kraft 

Hvis du har penger til det uten å låne (og betale husleia der du bor nå) og har en realistisk plan for hva du skal gjøre når du kommer hjem så vil det nok være lettere å forstå for resten av familien. 

AnonymBruker
Lillemus skrev (2 timer siden):

Hvis du har penger til det uten å låne (og betale husleia der du bor nå) og har en realistisk plan for hva du skal gjøre når du kommer hjem så vil det nok være lettere å forstå for resten av familien. 

Jeg har tenkt at jeg ikke trenger så mange planer rundt det. Tar livet som det kommer å jobber der nede. Det er ikke alt man kan planlegge. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har tenkt at jeg ikke trenger så mange planer rundt det. Tar livet som det kommer å jobber der nede. Det er ikke alt man kan planlegge. 

Betyr "tar livet som det kommer" det samme som "be foreldre om penger"?

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så slutt og stalk meg da. Skjønner hva du mener med veps nå.

Jeg stalker deg ikke 😆 langt fra også. Jeg er vel tvert om en av dem som ikke deltar så altfor ofte i trådene du oppretter 🙃

Veps?? 

AnonymBruker
Kashmir skrev (11 minutter siden):

Jeg stalker deg ikke 😆 langt fra også. Jeg er vel tvert om en av dem som ikke deltar så altfor ofte i trådene du oppretter 🙃

Veps?? 

Veps ja. Det var dine egne ord …. Skjønner hva du mener med deg nå. Så hvorfor skriver i denne tråden hvis du synes jeg er så slem? 

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tror du at aldri noen er irriterende for at de er irriterende?

Kashmir skrev (1 time siden):

🙃

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Veps ja. Det var dine egne ord …. Skjønner hva du mener med deg nå. Så hvorfor skriver i denne tråden hvis du synes jeg er så slem? 

Jeg kommenterte det over fordi det var humor i mitt hode, og du skal ikke se helt bort fra at det handlet om noe selvironi også. 

Jeg skjønner fremdeles ikke hva du mener med veps 😄

AnonymBruker
Kashmir skrev (3 minutter siden):

Jeg kommenterte det over fordi det var humor i mitt hode, og du skal ikke se helt bort fra at det handlet om noe selvironi også. 

Jeg skjønner fremdeles ikke hva du mener med veps 😄

Ironi er vanskelig å skjønne i tekst skjønner du, derfor bruker jeg aldri ironi. (Som du også påstod ) ! At du bruker humor eller ironi er sykt frekt- det grenser til latterliggjøring . Nei vel det kan jeg ikke hjelpe deg med- da får du gå igjennom tråder du har vært i. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...