Gå til innhold

Hvorfor straffes vi med smerte fordi vi er kvinner?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

UtakknemligDiva
Glitter skrev (2 timer siden):

Hormonprevensjon som p-stav eller p-sprøyte kan hjelpe på både menssmerter og mindre mensen. 

Sånne ting kan ha bivirkninger som vektøkning og økt depresjon. Og så er det styret med å få satt det inn da….. 

90tallsbarn skrev (På 25.7.2023 den 17.29):

Sånne ting kan ha bivirkninger som vektøkning og økt depresjon. Og så er det styret med å få satt det inn da….. 

jeg er motsatt. Uten p piller blir jeg ødelagt av pms to uker før mensen. 
Hele syklusen er ei plage for oss damer. 
vi skal ha mensen, gå gravid, føde, amme, plages med overgangsalder og gudene vet hva.
men det er jo ikke menn sin feil. Men kjipt er det  

UtakknemligDiva
Myyyy skrev (54 minutter siden):

jeg er motsatt. Uten p piller blir jeg ødelagt av pms to uker før mensen. 
Hele syklusen er ei plage for oss damer. 
vi skal ha mensen, gå gravid, føde, amme, plages med overgangsalder og gudene vet hva.
men det er jo ikke menn sin feil. Men kjipt er det  

Jeg skal hverken gå gravid, naturlig nok heller ikke føde. Heldigvis valgfritt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...