Gå til innhold

Noen som har noen tanker om UFO- høringen i Kongressen?


Kashmir-

Anbefalte innlegg

stjernestøv skrev (1 time siden):

Jeg tror det finnes ufoer og aliens og at de holder det hemmelig. Det har de gjort lenge og en dag må det komme ut. 

Kanskje du har helt rett in the end 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Finnes ufoer finnes ånder og engler også og shaman durek har svaret på alle gåter. Tull og tøys . 

Anonymkode: 83cb1...6fc

Hva er ånder og engler? 

Kanskje Durek ikke kødda da han sa at han var halvt øgle fra rommet ? 😄😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (5 minutter siden):

Hva er ånder og engler? 

Kanskje Durek ikke kødda da han sa at han var halvt øgle fra rommet ? 😄😎

Du vet jo hva engler og ånder er, du som lurer på dette med ufo. 

Anonymkode: 83cb1...6fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du vet jo hva engler og ånder er, du som lurer på dette med ufo. 

Anonymkode: 83cb1...6fc

Nei. Jeg har ingen aning. Vet du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Nei. Jeg har ingen aning. Vet du? 

Haha går ikke på den. Er ikke i humør. 

Anonymkode: 83cb1...6fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er underlig å tro at ufoer skulle komme i en form vi forventer; at evt på andre planeter skulle ligne vårt og at de bygget noe lignende våre romskip. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ekstra skrev (10 minutter siden):

Jeg synes det er underlig å tro at ufoer skulle komme i en form vi forventer; at evt på andre planeter skulle ligne vårt og at de bygget noe lignende våre romskip. 

Tja. Kanskje det iķke er så underlig? Det spørs jo når vi fikk de forestillingene vi har, og hvorfor? 

De sa jo også i går at alt ikke var som vi har forstilt oss.. 🙂

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom universet er uendelig stort, antar jeg at det er sannsynlig at det finnes livsformer andre steder enn i vårt solsystem. Men jeg er meget skeptisk til påstander om romskip og «aliens» osv, herunder at myndighetene skal ha klart å holde på så store hemmeligheter (Roswell osv) siden 40-50-tallet. Det blir for mye av konspi-prat for meg. Jeg likte utsagnet til Carl Sagan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan skrev (2 timer siden):

Ettersom universet er uendelig stort, antar jeg at det er sannsynlig at det finnes livsformer andre steder enn i vårt solsystem. Men jeg er meget skeptisk til påstander om romskip og «aliens» osv, herunder at myndighetene skal ha klart å holde på så store hemmeligheter (Roswell osv) siden 40-50-tallet. Det blir for mye av konspi-prat for meg. Jeg likte utsagnet til Carl Sagan. 

Jeg har sittet og hørt på flere som uttaler seg om dette i natt, blant annet Ross Coulthart, en veldig saklig og ryddig ressonering fra ham som har engasjert seg i dette. Han fortalte også om balgrunnen for undersøkelsene, hvor høyt ansett de involverte her er, og om konsekvensene hvis de skulle lyve om dette. Det er svært alvorlig, og jeg anbefaler å lytte til blant annet ham. Jeg er ikke i særlig tvil om at dette er sant lenger, men vi har jo selvfølgelig en viss vegring mot å ville tro på det. Som at det vi har lært er fantasier, faktisk er reelt. Det er klart det er vanskelig å tro på. Men jo mer jeg setter meg inn i og jo mer jeg skjønner av bakgrunnen  og hvem som jobber og har jobbet med dette, jo mer sannsynlig er,  at det utrolig nok er sant. Så gjenstår at vitnene selv også står fram offentlig. Kongressen har fått lister med navn, og hvis The Intelligence Socity ikke har noe å skjule, så må jo de som vil fortelle få si sitt. Som Ross Coulthart sier, så er det jo da ingen grunn for noen å sette ned foten for det. Både Obama og Trump informerte i intervjuer at de også  er informert om ting ang dette de ikke kan si noe om.

Så dette er superinteressant, litt skremmende og ganske absurd ift hvordan vi tenker at ting fungerer. Ser fram til mer info og hva mer som kommer ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les om Project Bluebeam.

Koronaen feila. 

Nå prøver de romvesener. Alt er planlagt, ikke tro på det et sekund engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duvall skrev (6 minutter siden):

Les om Project Bluebeam.

Koronaen feila. 

Nå prøver de romvesener. Alt er planlagt, ikke tro på det et sekund engang.

Hvem er "de" og hva er det de prøver på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slabbedask skrev (2 timer siden):

Hvem er "de" og hva er det de prøver på?

"De" er eliten. De prøver å skremme befolkningen så de kan danne en verdensregjering ("uuuu, de fæle romvesenene kommer, vi er så redde, hva skal vi gjøre?"... - "vi trenger en verdensregjering som kan stå sammen og redde oss mot disse fiendene!").

Alt dette er planlagt for lenge siden. Litt tragikomisk at de faktisk holder seg til planen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duvall skrev (39 minutter siden):

"De" er eliten. De prøver å skremme befolkningen så de kan danne en verdensregjering ("uuuu, de fæle romvesenene kommer, vi er så redde, hva skal vi gjøre?"... - "vi trenger en verdensregjering som kan stå sammen og redde oss mot disse fiendene!").

Alt dette er planlagt for lenge siden. Litt tragikomisk at de faktisk holder seg til planen. 

Såpass ja. Må være ganske udugelige denne eliten som ennå ikke har klart å få på plass verdensregjeringen sin. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Kashmir skrev (10 timer siden):

Jeg har sittet og hørt på flere som uttaler seg om dette i natt, blant annet Ross Coulthart, en veldig saklig og ryddig ressonering fra ham som har engasjert seg i dette. Han fortalte også om balgrunnen for undersøkelsene, hvor høyt ansett de involverte her er, og om konsekvensene hvis de skulle lyve om dette. Det er svært alvorlig, og jeg anbefaler å lytte til blant annet ham. Jeg er ikke i særlig tvil om at dette er sant lenger, men vi har jo selvfølgelig en viss vegring mot å ville tro på det. Som at det vi har lært er fantasier, faktisk er reelt. Det er klart det er vanskelig å tro på. Men jo mer jeg setter meg inn i og jo mer jeg skjønner av bakgrunnen  og hvem som jobber og har jobbet med dette, jo mer sannsynlig er,  at det utrolig nok er sant. Så gjenstår at vitnene selv også står fram offentlig. Kongressen har fått lister med navn, og hvis The Intelligence Socity ikke har noe å skjule, så må jo de som vil fortelle få si sitt. Som Ross Coulthart sier, så er det jo da ingen grunn for noen å sette ned foten for det. Både Obama og Trump informerte i intervjuer at de også  er informert om ting ang dette de ikke kan si noe om.

Så dette er superinteressant, litt skremmende og ganske absurd ift hvordan vi tenker at ting fungerer. Ser fram til mer info og hva mer som kommer ut. 

Finnes det på youtube? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (33 minutter siden):

Finnes det på youtube? 

Ja 🙂 så videoen over etter at jeg svarte! 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

slabbedask skrev (1 time siden):

Såpass ja. Må være ganske udugelige denne eliten som ennå ikke har klart å få på plass verdensregjeringen sin. 😄

Udugelige, eller bare tålmodige som har ventet på at verden er på riktig sted teknologisk sett. Det er vi nå, med tanke på at alle har med seg en mobil sporingsenhet (smartphone) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duvall skrev (4 minutter siden):

Udugelige, eller bare tålmodige som har ventet på at verden er på riktig sted teknologisk sett. Det er vi nå, med tanke på at alle har med seg en mobil sporingsenhet (smartphone) ;)

Hva er målet med en verdensregjering? Unnskyld at jeg spør, men jeg er uvitende her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (2 timer siden):

Hva er målet med en verdensregjering? Unnskyld at jeg spør, men jeg er uvitende her. 

Målet er total kontroll, mer penger og mer makt til noen få utvalgte. I spissen av disse planene, sitter styret i WEF og ymse "filantroper" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duvall skrev (1 minutt siden):

Målet er total kontroll, mer penger og mer makt til noen få utvalgte. I spissen av disse planene, sitter styret i WEF og ymse "filantroper" 

Men få utvalgte har jo allerede mer makt, kontroll og penger? Må det ikke nødvendigvis være sånn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...