Gå til innhold

Noen som har noen tanker om UFO- høringen i Kongressen?


Kashmir-

Anbefalte innlegg

Kashmir skrev (7 minutter siden):

Men få utvalgte har jo allerede mer makt, kontroll og penger? Må det ikke nødvendigvis være sånn? 

Mye vil ha mer. Sånne folk er åpenbart psykisk syke, ingen normale mennesker ønsker å undertrykke folk på den måten.

Men det er altså målet.

Et kjent navn på en slik verdensregjering er "New World Order", som folk ler av og avviser. Men det skjer, akkurat nå. Og det romvesengreiene er en del av planen.

Som sagt... tro ikke på det et SEKUND engang, ikke engang om det kommer en "video" av det. Ikke om du "ser det" på himmelen engang. Alt er planlagt for lenge siden.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Duvall skrev (3 minutter siden):

Mye vil ha mer. Sånne folk er åpenbart psykisk syke, ingen normale mennesker ønsker å undertrykke folk på den måten.

Men det er altså målet.

Et kjent navn på en slik verdensregjering er "New World Order", som folk ler av og avviser. Men det skjer, akkurat nå. Og det romvesengreiene er en del av planen.

Som sagt... tro ikke på det et SEKUND engang, ikke engang om det kommer en "video" av det. Ikke om du "ser det" på himmelen engang. Alt er planlagt for lenge siden.

 

Ok. Takk for svar. Jeg tror ikke umiddelbart på noe, men jeg leser hva du skriver. 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 minutes ago, Duvall said:

Mye vil ha mer. Sånne folk er åpenbart psykisk syke, ingen normale mennesker ønsker å undertrykke folk på den måten.

Men det er altså målet.

Et kjent navn på en slik verdensregjering er "New World Order", som folk ler av og avviser. Men det skjer, akkurat nå. Og det romvesengreiene er en del av planen.

Som sagt... tro ikke på det et SEKUND engang, ikke engang om det kommer en "video" av det. Ikke om du "ser det" på himmelen engang. Alt er planlagt for lenge siden.

 

New World Order har kokko-høyre snakket om siden FN ble opprettet. Jeg skal ikke si mer om hva jeg mener om folk som tror på slikt sludder.

Anonymkode: 7884f...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (25 minutter siden):

Ok. Takk for svar. Jeg tror ikke umiddelbart på noe, men jeg leser hva du skriver. 

Forventer heller ikke det :) men da vet du om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

New World Order har kokko-høyre snakket om siden FN ble opprettet. Jeg skal ikke si mer om hva jeg mener om folk som tror på slikt sludder.

Anonymkode: 7884f...0ef

Kanskje like greit at du ikke gjør det? Spørs om du er like tøff når du må spise gresshoppene dine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minute ago, Duvall said:

Kanskje like greit at du ikke gjør det? Spørs om du er like tøff når du må spise gresshoppene dine...

Sikkert stygt å si det men du virker ikke helt frisk.

Anonymkode: 7884f...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Sikkert stygt å si det men du virker ikke helt frisk.

Anonymkode: 7884f...0ef

Ja, det er litt stygt å si det. Særlig når man sier det fordi man har gått tom for argumenter og forsøker å tråkke motstanderen sin ned i gjørma, fordi man er sur og kanskje til og med ond. 

Men! Sånt virker ikke på meg 🤣

Endret av Duvall
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutes ago, Duvall said:

Ja, det er litt stygt å si det. Særlig når man sier det fordi man har gått tom for argumenter og forsøker å tråkke motstanderen sin ned i gjørma

Nei fordi det er nytteløst å argumentere mot konspifolk. 

Anonymkode: 7884f...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Duvall skrev (20 minutter siden):

Ja, det er litt stygt å si det. Særlig når man sier det fordi man har gått tom for argumenter og forsøker å tråkke motstanderen sin ned i gjørma, fordi man er sur og kanskje til og med ond. 

Men! Sånt virker ikke på meg 🤣

Men det har jo stått i alle ufo bøkene at sannheten vil komme frem til slutt,er ikke dette sannheten? Er ufo greiene noe eliten finner på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (9 minutter siden):

Men det har jo stått i alle ufo bøkene at sannheten vil komme frem til slutt,er ikke dette sannheten? Er ufo greiene noe eliten finner på? 

Det er mest sannsynlig noe de finner på. Altså en såkalt "psy-op" (project bluebeam).

Det finnes ikke romvesener. Annet enn oss 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutes ago, Duvall said:

Det er mest sannsynlig noe de finner på. Altså en såkalt "psy-op" (project bluebeam).

Serge Monast hadde nok ikke alle hestene hjemme. 😂

9 minutes ago, Duvall said:

Det finnes ikke romvesener. Annet enn oss 

Det er det ingen som vet sikkert. 🤨

Anonymkode: 7884f...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste litt om høringene i Kongressen.

Det er ikke på langt nær nok til å få meg til å tro at det kommer fra verdensrommet. Jeg blir skeptisk når han ene ikke går inn på detaljer, men velger å være mystisk:

"Asked by Rep. Eric Burlison, R-Mo., to substantiate the crashed UAPs claim, the former intelligence official said he could not divulge specific details, once again claiming the information was too sensitive to share with the public.

He did, however, describe the nature of what he saw: "I have to be very careful here ... [but] what I personally witnessed, myself and my wife, was very disturbing."

Very disturbing??? Er det alt han har å si når han først står i Kongressen?  Jeg ville fortalt når, hvor, hvem var med og hva vi så. Ellers kan man la være å stille opp.

Utover det så er det troverdig at piloter har sett ting de ikke kan forklare. Det må man ta alvorlig. Det kan være droner, spionfly, spionballonger (som man har sett mange av) eller missiler. Det er jo offentliggjort videoopptak. Uansett er tenker jeg det kommer fra jorden inntil det motsatte er bevist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Duvall skrev (48 minutter siden):

Det er mest sannsynlig noe de finner på. Altså en såkalt "psy-op" (project bluebeam).

Det finnes ikke romvesener. Annet enn oss 

Jo jeg tror på aliens,har opplevd ting selv og lest mange bøker om det. Så det tror jeg på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (23 minutter siden):

Jo jeg tror på aliens,har opplevd ting selv og lest mange bøker om det. Så det tror jeg på. 

Det er ikke aliens. Kan strekke meg til at det er demoner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Duvall skrev (3 minutter siden):

Det er ikke aliens. Kan strekke meg til at det er demoner. 

Demoner er det ikke, finnes det vakre demoner? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
38 minutes ago, Duvall said:

Det er ikke aliens. Kan strekke meg til at det er demoner. 

Nå forstår jeg hvorfor du er så hekta på Serge Monast. 🤔

Tror du jorda er flat med kuppel over også? 😂😂

Anonymkode: 7884f...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
35 minutes ago, stjernestøv said:

Demoner er det ikke, finnes det vakre demoner? 

Demoner finnes ikke. 😂Derimot er det sannsynlig det finnes levende vesner på andre planeter, selv om de ikke "besøker" oss her på jorda. ☺️

Anonymkode: 7884f...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Demoner finnes ikke. 😂Derimot er det sannsynlig det finnes levende vesner på andre planeter, selv om de ikke "besøker" oss her på jorda. ☺️

Anonymkode: 7884f...0ef

Jeg tror begge deler finnes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Vendi skrev (5 minutter siden):

Selv Satan kan visstnok gjøre seg om til en lysets engel. 

Ja i sagaen om isfolket var Lucifer vakker men jeg tror på aliens da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vendi skrev (37 minutter siden):

Dette minner meg om ting jeg hørte den gang jeg vanket litt i kristen-karismatiske kretser for mange år siden. Ikke bare at aliens egentlig er demoner, men også dette med den nye verdensordenen. Det er i høyeste grad reelt for dem det som  tilsynelatende har begynt å skje nå. Målet er én verdenshersker, og denne verdensherskeren er ingen ringere enn Antikrist. Dette med UFOer er dekkoperasjon for den kommende kristne bortrykkelsen. Verden vil tro at det er aliens som har tatt dem bort, og så er det i virkeligheten Jesus som har kommet for å hente menigheten sin.

Noe sånt. Fritt etter hukommelsen. 

Ja, enkelte protestanter tror på det. Jeg er altså ingen protestant.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...