Gå til innhold

Så vondt å være så forelsket.. !

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

En jeg omgås i det daglige, faren til min datters venninne, en jeg drar på kurs med osv.. Ba han ut på kaffe og han sa koselig det, jeg svarte da med at 'Kos, kanskje få det til i løpet av sommereren'. Etter det åpnet han bare mld og vi gikk ike noe videre med det. Merker tonen er veldig god mellom oss, kan også merke han liker meg (mulig bare personlig). Men hvordan dra i land dette? Be han inn på kaffe neste gang jentene leker? 

Anonymkode: de52a...708

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det virker litt masete. Helt ærlig så hadde han nok sagt "ja", og så kommet med forslag til tidspunkt og sted for kaffe hvis han faktisk var interessert 

Høres ut som han høflig svarer ja og håper du glemmer det?

Anonymkode: bf5b4...333

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Det virker litt masete. Helt ærlig så hadde han nok sagt "ja", og så kommet med forslag til tidspunkt og sted for kaffe hvis han faktisk var interessert 

Ja men så tok han initiativ og ba meg med ut på lekeplassen med barna våre. Han ga mer av seg selv enn noen gang... Nå er det iallefall ikke kleint å treffe på han. Men han burde ta initiativet nå om han ønsker. 

Etter mitt syn har du ikke kommet til det punktet hvor forelskelse gjør vondt. Nå bare overtenker du fordi du ikke vet om han er interessert nok. 

Du må slutte å gruble så mye og vente på at andre løser ting for deg? Be han nå på kaffe og få visshet. Blir du avvist så taper du ikke annet enn stoltheten enn øyeblikk. Det takler du håper jeg. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kashmir skrev (20 minutter siden):

Etter mitt syn har du ikke kommet til det punktet hvor forelskelse gjør vondt. Nå bare overtenker du fordi du ikke vet om han er interessert nok. 

Du må slutte å gruble så mye og vente på at andre løser ting for deg? Be han nå på kaffe og få visshet. Blir du avvist så taper du ikke annet enn stoltheten enn øyeblikk. Det takler du håper jeg. 

Enig med dere. Jeg har jo kommentert i tidligere tråd «he’s just not that in to you», og jeg tenker fortsatt at det er mest sannsynlig at han ville fått ut fingern hvis han virkelig var interessert. 

Samtidig er det å invitere inn på kaffe i forbindelse med leketreff for jentene helt ufarlig og hyggelig. Jeg gjorde det stadig vekk med andre foreldre. 

• 3 uker senere...
morsan skrev (På 29.7.2023 den 11.53):

Enig med dere. Jeg har jo kommentert i tidligere tråd «he’s just not that in to you», og jeg tenker fortsatt at det er mest sannsynlig at han ville fått ut fingern hvis han virkelig var interessert. 

Samtidig er det å invitere inn på kaffe i forbindelse med leketreff for jentene helt ufarlig og hyggelig. Jeg gjorde det stadig vekk med andre foreldre. 

Jeg skal det😊 men blir nok ikke klokere....;)

Annonse

AnonymBruker skrev (På 29.7.2023 den 11.05):

Ja men så tok han initiativ og ba meg med ut på lekeplassen med barna våre. Han ga mer av seg selv enn noen gang... Nå er det iallefall ikke kleint å treffe på han. Men han burde ta initiativet nå om han ønsker. 

Det er jo et bra tegn. Det kan hende han er i ferd med å bli interessert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...