UtakknemligDiva Skrevet 30. juli 2023 Del Skrevet 30. juli 2023 Glitter skrev (1 time siden): Tenkte også det litt mer bokstavelig. Hehe. __________ Jeg har et barn med ADHD som får en god del hjelp i klassen. Jeg er glad han går i vanlig klasse og ikke spesialskole. Han er ikke utagerende eller sint og lager et utrivelig miljø. Det hadde vært noe annet. Jeg gikk i klasse med adhd barn og. Det ble jo gjort litt stort nummer ut av adhd på den tiden. Men dette var en gutt så om det er som de sier, at gutter har det «sterkere» så merket man det på han. For min del gjorde han bare dagene mer morsomme, når han plaget lærerne 😅 han fikk noen ganger undervisning på et eget rom ved siden av vårt klasserom, og det var så morsomt når det ble høylytt krangling der inne😅 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/474242-lage-skiller/page/2/#findComment-4190224 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.