Gå til innhold

Hvor stor tv har dere?

Anbefalte innlegg

Dorthe skrev (50 minutter siden):

Vi har bare en 46 tommer (tror jeg) her her hjemme, men på feriestedet har vi en 55 tommer og mer er det ikke plass til.  Og jeg er helt enig i at TV er et stygt «møbel»

Stygt, men et must å ha (for meg iallefall)

Fortsetter under...

Nicklusheletida
emilie321 skrev (9 timer siden):

Så bra at dere er fornøyd med den hjemme. Ja, en blir fort litt "bortskjemt"  med størrelsen på skjermen.  Tror nok jeg blir fornøyd, men sitter ikke så langt unna da. Sitter ca 2,5m unna og da sa han i butikken at jeg sånn egentlig kunne ha 65 tommer. Men det hadde nok blitt voldsomt her. Min forrige tv var LG og jeg var fornøyd med bildekvalitet, men ikke størrelsen (hadde en betydelig mindre tv da)

Ja, blir nok bortskjemt. For oss som har vent oss på 65 tommer, ble det litt nedtur med 50 tommer :) Det skal sies at jeg har dårlig langsyn og på ene øyet er det dårlig til tross for at jeg bruker briller. Stor tv betyr derfor mye for meg :)

Endret av Nicklusheletida
Nicklusheletida skrev (31 minutter siden):

Ja, blir nok bortskjemt. For oss som har vent oss på 65 tommer, ble det litt nedtur med 50 tommer :) Det skal sies at jeg har dårlig langsyn og på ene øyet er det dårlig til tross for at jeg bruker briller. Stor tv betyr derfor mye for meg :)

Det kan jeg godt skjønne blir en nedtur.  En jeg kjenner har 42 tommer og nå synes jeg den er liten 😅

Everybody skrev (1 minutt siden):

Gammel TV | FINN torget

En sånn bruker jeg.

Er den svart hvitt også 😉.  Jeg antar dette var en spøk, men faktisk skulle jeg gjerne hatt en slik en.  Men jeg ser nesten aldri på TV så den hadde nok bare stått der til pynt akkurat som den 46 tommeren vi har hjemme 😀

Annonse

Jeg er litt usikker på om tv’en er 50 eller 55, trolig det siste. Men det var mannen som tok med seg den da vi slo oss sammen i felles hus for snaut 3 år siden 😅 I min forrige bolig hadde jeg en på 32 tommer faktisk, rett og slett fordi jeg ikke ville ha dominerende tv. Nå derimot har vi egen tv-stue, så da er det greit. 😁

Kashmir skrev (20 timer siden):

Jeg har ikke TV, og har ikke hatt det på 11 år. Men denne ville jeg hat! 😀

Har du ikke en fysisk TV, eller bare ikke linære tv-kanaler? Hvor er den emojien fra KG som er grå og får sjokkerende hakeslepp??? 🤣 

Endret av Glitter

Annonse

Glitter skrev (Akkurat nå):

Har du ikke en fysisk TV, eller bare ikke linære tv-kanaler? Hvor er den emojien fra KG som er grå og får sjokkerende hakeslepp??? 🤣

Har ikke TV nei. Jeg får nesten vondt i hodet av å lese tråden om de store skjermene her 😅 jeg syns tv er eksteent slitsomt og forstyrrende, og jeg er ikke høysensitiv! 🙃

Når det er sagt, så er jeg litt misunnelig på folk som ser serier og filmer. Jeg skjønner så godt avkoblingen, men jeg mister dessverre alt for fort interessen. Men har sett Exit og et par filmer sammen med en venninne. På pc 🤣

Jeg har NRK og kan se litt der via tlf eller pc. 

Kashmir skrev (2 minutter siden):

Har ikke TV nei. Jeg får nesten vondt i hodet av å lese tråden om de store skjermene her 😅 jeg syns tv er eksteent slitsomt og forstyrrende, og jeg er ikke høysensitiv! 🙃

Når det er sagt, så er jeg litt misunnelig på folk som ser serier og filmer. Jeg skjønner så godt avkoblingen, men jeg mister dessverre alt for fort interessen. Men har sett Exit og et par filmer sammen med en venninne. På pc 🤣

Jeg har NRK og kan se litt der via tlf eller pc. 

Wooow. Haha sorry jeg bare er så avhengig av TV. 😂 

Er utrolig mye bra å se. Også på NRK da. Se vikingane hvis du ikke alt har gjort det! 

Glitter skrev (6 minutter siden):

Wooow. Haha sorry jeg bare er så avhengig av TV. 😂 

Er utrolig mye bra å se. Også på NRK da. Se vikingane hvis du ikke alt har gjort det! 

Ja, jeg vet. Jeg hadde Netflix en stund og fikk mange anbefalinger. Jeg kompliserer for mye, og lurer på hva skuespillerne tenker, hvorfor de ikke reagerer og hvorfor de reagerer som de gjør. Så tenker jeg på kamerastillinger og lyssetting. See? 😅 litt koko. Exit var lett da. Det skjedde ikke så mye i hodene deres 🙃 hehe

Jeg foretrekker bøker. Da slipper jeg å lure på så mye 😎🙄

Endret av Kashmir
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg vet. Jeg hadde Netflix en stund og fikk mange anbefalinger. Jeg kompliserer for mye, og lurer på hva skuespillerne tenker, hvorfor de ikke reagerer og hvorfor de reagerer som de gjør. Så tenker jeg på kamerastillinger og lyssetting. See? 😅 litt koko. 

Ah, jeg skjønner. Selv sliter jeg med at jeg ikke alltid forstår det er skuespillere. 😛 Men kan skjønne hvorfor du foretrekker bøker da. Jeg sliter med å konsentrere med når jeg leser bøker. Forsåvidt TV også. Sjeldent noe fanger min fulle interesse!

Kashmir skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg vet. Jeg hadde Netflix en stund og fikk mange anbefalinger. Jeg kompliserer for mye, og lurer på hva skuespillerne tenker, hvorfor de ikke reagerer og hvorfor de reagerer som de gjør. Så tenker jeg på kamerastillinger og lyssetting. See? 😅 litt koko. 

Det gjør jeg også! 

Jeg kan f.eks begynne å tenke på  hvorfor pårørende til avdøde i krimserier ikke reagerer når de får dødsbudskapet. Det er ikke noe skrik, gråt eller noe som skulle tilsi at de akkurat har fått vite at en av deres nærmeste har blitt myrdet. Det kan hende damen tørker seg i øyekroken med et tørkle men det er sjelden noe mer reaksjon enn det. I noen serier er det slik i absolutt alle episodene 😅

Martine skrev (4 minutter siden):

Det gjør jeg også! 

Jeg kan f.eks begynne å tenke på  hvorfor pårørende til avdøde i krimserier ikke reagerer når de får dødsbudskapet. Det er ikke noe skrik, gråt eller noe som skulle tilsi at de akkurat har fått vite at en av deres nærmeste har blitt myrdet. Det kan hende damen tørker seg i øyekroken med et tørkle men det er sjelden noe mer reaksjon enn det. I noen serier er det slik i absolutt alle episodene 😅

Nettopp! 

Akkurat sånt jeg sitter og undres over! 

Og når noen tydelig er på et dårlig sted mentalt : hva TENKER han/ henne egentlig? 

🙃

Endret av Kashmir

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...