Gå til innhold

Heia


Pusur!

Anbefalte innlegg

Heia alle sammen!!

Ville bare gi dere et lite tegn på at jeg lever enda. Har det ikke s å bra men jeg er iallefall i livet. Føler at alle ting går i mot meg nå og jeg tenker på å kansje bli innlagt en liten stund, men detd får jeg bare se om jeg tørr...

Ser det er mange nye nick her siden sist jeg var her! Skal prøve å komme her litt oftere nå enn før.....

*masse klemmer fra pusur*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest StepQueen

Fint å høre at du fins gullet :-))

Vet det er tungt noen ganger, men du er så tøff at det klarer du fint. Om du føler for å bli innlagt en periode så syns jeg du skal det, pass på deg selv og så håper jeg vi snart kan ta fatt på de gen-manipuleringene og delfin/pingvin-krysningene våre snart.

Masse glad i deg Pus!!

Klemsklems fra LilleMy/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Pusur!

Bare en liten hilsen for å si at jeg tenker på deg! Håper du blir så modig og tøff at du tør å ta i mot den hjelpen som er å få!! Du vet hva jeg mener om dette - stå på jenta mi! Du klarer det!!

Varm klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...