Gå til innhold

Kan man be om å få slettet egne innlegg her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er helt umulig som anonym bruker, med mindre innlegget bryter med regelverket.

Jeg har sett et par innlegg med navn bli slettet etter ønske, men da skal det være en grunn til det. At man angrer på noe man har skrevet er sjelden en grunn. Dessverre.

ISW skrev (35 minutter siden):

Det er helt umulig som anonym bruker, med mindre innlegget bryter med regelverket.

Jeg har sett et par innlegg med navn bli slettet etter ønske, men da skal det være en grunn til det. At man angrer på noe man har skrevet er sjelden en grunn. Dessverre.

I så fall har noe blitt endret de siste årene. Jeg har sett flere ganger at tråder har blitt slettet etter at anonym trådstarter har bedt om det.

frosken skrev (1 minutt siden):

I så fall har noe blitt endret de siste årene. Jeg har sett flere ganger at tråder har blitt slettet etter at anonym trådstarter har bedt om det.

Admin kan ikke se hvem som står bak en anonym tråd med mindre det foreligger regelbrudd. Av denne grunn kan jo ikke Admin verifisere at det er samme person som opprettet tråden som ønsker den slettet.

Annonse

ISW skrev (4 minutter siden):

Admin kan ikke se hvem som står bak en anonym tråd med mindre det foreligger regelbrudd. Av denne grunn kan jo ikke Admin verifisere at det er samme person som opprettet tråden som ønsker den slettet.

Det ser man jo på AB-koden? 

ISW skrev (1 minutt siden):

Ja, forsåvidt, hvis du skriver i samme tråd.

Jeg tenkte mer på de tilfellene hvor folk hadde skrevet det i "spørsmål om forumet" - da er det gjerne svaret :)

Ja sånn sett. Da blir det nok sikkert som du sier ja. :)

AnonymBruker
frosken skrev (26 minutter siden):

Noen ganger blir tråder slettet med ab hvis nick angriper ab. Det forekommer jo ganske ofte.

Anonymkode: ad8b7...d4a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...