Gå til innhold

Ledningsfri støvsuger.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (13 timer siden):

Ok. Må vurdere det da. 

Jeg bruker ikke appen på vår robotstøvsuger. Mannen gjør det tror jeg, mens jeg bare trykker på startknappen, da begynner den å jobbe.

Jeg er veldig fornøyd, eneste er at jeg må passe på ikke ledninger som f.eks ladekabel til tlf, ligger på gulvet ved stikkontaktene. Er flere år siden vi kjøpte, den fungerer bra enda.

stjernestøv
Shira! skrev (3 timer siden):

Jeg bruker ikke appen på vår robotstøvsuger. Mannen gjør det tror jeg, mens jeg bare trykker på startknappen, da begynner den å jobbe.

Jeg er veldig fornøyd, eneste er at jeg må passe på ikke ledninger som f.eks ladekabel til tlf, ligger på gulvet ved stikkontaktene. Er flere år siden vi kjøpte, den fungerer bra enda.

Ok jeg vil også bare kunne trykke på knappen. Ok greit å vite om ledningene. 

Jeg har en Samsung trådløs til 4000 kr oh er så misfornøyd at jeg bruker den gamle tunge støvsugeren. Den er skikkelig dårlig på å suge opp smuler og slikt. Tar mest det fine støvet. 

Skal heller gå for robot. 

Endret av Glitter
stjernestøv
Glitter skrev (31 minutter siden):

Jeg har en Samsung trådløs til 4000 kr oh er så misfornøyd at jeg bruker den gamle tunge støvsugeren. Den er skikkelig dårlig på å suge opp smuler og slikt. Tar mest det fine støvet. 

Skal heller gå for robot. 

Ok. Greit å vite. 

Annonse

stjernestøv skrev (29 minutter siden):

Ok. Greit å vite. 

Vi har en robotstøvsuger og den brukes svært sjeldent. Må jo flytte unna alt som står utover golvet (bortsett fra stoler og bord og store møbler da!) så det tar mye lengre tid å først rydde unna alt og deretter kjøre roboten som tar 40-50 min enn å ta frem den vanlige støvsugeren og suse over stue og kjøkken. Synes jeg da. 

AnonymBruker
Lillemus skrev (4 minutter siden):

Vi har en robotstøvsuger og den brukes svært sjeldent. Må jo flytte unna alt som står utover golvet (bortsett fra stoler og bord og store møbler da!) så det tar mye lengre tid å først rydde unna alt og deretter kjøre roboten som tar 40-50 min enn å ta frem den vanlige støvsugeren og suse over stue og kjøkken. Synes jeg da. 

Hva er en vanlig støvsuger er det sånn med skall på?

Anonymkode: ebb81...b5a

stjernestøv
Lillemus skrev (6 minutter siden):

Ok. Sikkert like greit med vanlig støvsuger da. 

Lillemus skrev (31 minutter siden):

Jeg synes robotstøvsugeren er genial. Har ikke så mye på gulvet utover møbler, i hvertfall ikke ting som ikke bør ryddes bort 😅. Den går for det meste når jeg ikke er hjemme.

Annonse

Glitter skrev (1 time siden):

Jeg har en Samsung trådløs til 4000 kr oh er så misfornøyd at jeg bruker den gamle tunge støvsugeren.

Jeg tror Samsung bør holde seg til telefoner. Jeg har hatt en Samsung tørketrommel, og det var dårlige greier.

Jeg har en seks år gammel Neato som er helt super.  De nye er sikkert bedre og vasker gjør de også, men så lenge vår funker blir det ikke noen ny.  Den er med app da og vi her delt inn i kjøkken, stue, bad osv. Kjøkken blir støvsugd hver dag, de andre rommene etter hvor mye de er i bruk 😉

stjernestøv skrev (1 time siden):

Ok. Sikkert like greit med vanlig støvsuger da. 

Det er min erfaring da, men vi har en del småtteri stående på golvet som da må tas bort før jeg synes det er noen vits å kjøre roboten. :) Andre er jo storfornøyde ser vi i tråden her, så du må nesten vurdere ut fra ditt behov. Den er ikke spesielt god på tepper synes jeg, men funker godt på glatte golv. Husk at støv-kammeret må tømmes etter 1-2 gangers bruk, men det er fort gjort da.

stjernestøv
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Det er min erfaring da, men vi har en del småtteri stående på golvet som da må tas bort før jeg synes det er noen vits å kjøre roboten. :) Andre er jo storfornøyde ser vi i tråden her, så du må nesten vurdere ut fra ditt behov. Den er ikke spesielt god på tepper synes jeg, men funker godt på glatte golv. Husk at støv-kammeret må tømmes etter 1-2 gangers bruk, men det er fort gjort da.

Høres ut som et styr med den hehe :D Mannen får fortsette å støvsuge her. 

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Høres ut som et styr med den hehe :D Mannen får fortsette å støvsuge her. 

Jeg synes det er litt styr, men det er som sagt fordi vi har litt stående på golvet + at den også tar kjøkkenet samtidig så da må mattene ut (gulvtepper kjører den over, men ikke vanlige filleryer) og jeg liker å sette stolene på bordet og fjerne forskjellig så den kommer til overalt. Og da går det fort så mye tid at det for meg går kjappere med den vanlige støvsugeren.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...