Gå til innhold

Låne alkohol i skrukork flaske

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Glitter skrev (21 minutter siden):

Men du? Er det å låne hvis man tok uten å spørre? Da er det jo egentlig å stjele, for så å gi den tilbake. 

Det blir like tullete (bare mye mindre alvorlig) Da jeg sa til politiet at vi bare lånte bilen for vi skulle levere den tilbake. Nei daså. Da ble vi ikke anmeldt for det. Not. 😛

Kall en spade for en spade. Og dessuten leverte du ikke den spesifikke vinen tilbake. Du kjøpte en annen. Så du stjelte en vinflaske også erstattet du den med en annen. 

Tenk om jeg og kompisen min hadde tatt en bil og levert en annen av samme modell og farge tilbake? Vi hadde jo fortsatt stjelt en bil. 

Jeg trekker fram det med bilen for å få fram hvor tullete det høres ut. Selv om stjeling av bil er milevis verre så var det foetsatt i mitt hode bare et lån. Slik du mener du lånte vinen. Siden du skulle gi tilbake. Det faller på sin egen urimelighet. 

skulle tatt seg ut om anmeldelaenanmelde lød "paragraf 56, lånte en bil". 😛

Kanskje. Var ikke vits å spørre når jeg visste hva svaret ville bli. Derfor lånte jeg den. Det er jo mange der dessuten var det uskyldig. Har erstattet den å ydmyket meg å gått til polet. Noen ganger må man ta seg lov når man må drikke av helsemessige årsaker. Jeg måtte ut å for å kjenne at jeg levde. 

Anonymkode: 1422e...90c

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kanskje. Var ikke vits å spørre når jeg visste hva svaret ville bli. Derfor lånte jeg den. Det er jo mange der dessuten var det uskyldig. Har erstattet den å ydmyket meg å gått til polet. Noen ganger må man ta seg lov når man må drikke av helsemessige årsaker. Jeg måtte ut å for å kjenne at jeg levde. 

Hehe. Du får det sagt. 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du var så ok å snakke med i den andre tråden også degenererer du til å bli barnslig og teit igjen i denne tråden. 

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

"Drikke av helsemessige årsaker" - du gjør deg (forhåpentligvis) dummere enn du er også da 🙂 

Annonse

Savannah skrev (23 minutter siden):

Tyveri er tyveri uansett om den kostet 50 eller 500 kr.

Sant. Matbutikker har slitt med at folk smaker på smågodt. De tenker at én er jo ingenting. Men om 150 gjør det hver dag og hver veier 5 g, blir det 750 g per dag som blir 7,5 hekto (1 hekto 100 g) = 105 kr per dag hvis smågodtet koster 14 kr pr hekto. 105 kr x 365 = 38 325 kr. Det er ganske masse i svinn. Så selv en enkelt smågodt er jo ikke lov. Bare fordi én stk koster "bare" ca 7 kr forutsatt at hver bit veier i gjennomsnitt 5 g, så er det likevel ikke innafor når man ser hvor mye det kan bli hvis 150 av dagens 1000 kunder tar seg én smakebit. :)

Må legge til at jeg er elendig i matte så bare korriger hvis jeg regnet feil. 😛

Endret av Glitter
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så lar dere dere trolle av trolle-mor igjen. 🙄

Anonymkode: 2a8f2...224

Henger du på KG? Der kryr det av ulike folk og man kan virkelig begynne å lure av noen. Det er SÅ masse der ute, at jeg er ikke nødvendigvis sikker på om det er trolling. Og det har med å gjøre når vedkommende viser seg fra en annen side både klok og sårbar. 

Mulig jeg/vi blir lurt, men jeg er ikke så sikker på det. Jeg har blitt sint på henne noen ganger, vært sikker på at det er trolling osv. Jeg er fortsatt ikke sikker på om det er reelt eller ikke. Kanskje er det både noe trolling og også noe ekte. Vet egentlig ikke. Men det er jo underholdende og skaper åpenbart engasjement på forumet. En blanding av frustrasjon, trigging av folks morsinstinkt og bare "play along because it's funny". Eneste som plager meg er frekke svar. Utover det er det nå bare å trolle hvis det er det det er for min del. Siste dager har jeg bare hevet meg med og da fikk jeg litt undervisning i tysk og det var jo artig. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...