Gå til innhold

Låne alkohol i skrukork flaske

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Bare vær sånn dere. Takk for ingen hjelp. Gidder ikke mer. 

Anonymkode: 1422e...90c

Slutt med dette. Du vet hva slags svar du får når du oppretter tråder som dette, jeg forstår ikke hvorfor du til stadighet insisterer på å oppsøke negativ oppmerksomhet på dette forumet i stedet for å oppsøke steder på nettet hvor du treffer mer likesinnede.

Fortsetter under...

Savannah skrev (9 minutter siden):

Den er grei, men hva får hun utav det i lengden?

Det var tidligere en tråd om hva det ligger i å være oppmerksomhetssyk. Tror svaret på ditt spørsmål har med dét å gjøre.

Og det forundrer meg hvor mange som gidder å svare på spørsmål som synes å være stilt bare for å provosere.

AnonymBruker
Vhanja skrev (27 minutter siden):

Slutt med dette. Du vet hva slags svar du får når du oppretter tråder som dette, jeg forstår ikke hvorfor du til stadighet insisterer på å oppsøke negativ oppmerksomhet på dette forumet i stedet for å oppsøke steder på nettet hvor du treffer mer likesinnede.

Det kunne hende at du ville gitt meg råd som du gjør med alle andre. Når det er helg. Du gir jo alle andre råd og tips så hvorfor kunne du ikke gjort med meg og en sjelden gang? Dette er forskjellsbehandling. En tråd med simpelt spørsmål men nå fikk jeg opp kirken så klarte det selv. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det kunne hende at du ville gitt meg råd som du gjør med alle andre. Når det er helg. Du gir jo alle andre råd og tips så hvorfor kunne du ikke gjort med meg og en sjelden gang? Dette er forskjellsbehandling. En tråd med simpelt spørsmål men nå fikk jeg opp kirken så klarte det selv. 

Korken. 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da venter vi i spenning på neste tråd som kommer i løpet av helgen:

"Jeg skal aldri drikke igjen... " 

AnonymBruker
Ekstra skrev (22 minutter siden):

Det var tidligere en tråd om hva det ligger i å være oppmerksomhetssyk. Tror svaret på ditt spørsmål har med dét å gjøre.

Og det forundrer meg hvor mange som gidder å svare på spørsmål som synes å være stilt bare for å provosere.

Gå å les avisen. Du. 

Annonse

AnonymBruker
Vhanja skrev (Akkurat nå):

Da venter vi i spenning på neste tråd som kommer i løpet av helgen:

"Jeg skal aldri drikke igjen... " 

Nei den kommer ikke. Smil til verden så smiler verden tilbake. Vær hyggelig med meg. Jeg er stort sett veldig medgjørlig. 

Kashmir skrev (1 time siden):

Spørsmålet må bli- hva får andre ut av å svare og å gå inn i "diskusjon" gjentatte ganger? 

Der ligger svaret. 

Det er noe som skjer og det er det som er viktig.  Det er heller ikke alltid at spørsmålene er til de grader barnslige selv for en bestemor som meg.

Ekstra skrev (1 time siden):

Når det provoserer nok, er det nok en del som besvarer.  Jeg ville forstått en attenåring som spurte slik, men ikke voksne mennesker.  Hvor går grensen?  Her er vi mange voksne og det er lenge siden jeg hadde attenåringer.  Mye flere år enn det er til jeg har attenårige barnebarn😁

Savannah skrev (6 minutter siden):

Det er noe som skjer og det er det som er viktig.  Det er heller ikke alltid at spørsmålene er til de grader barnslige selv for en bestemor som meg.

? Du spurte hva hun fikk ut av det. Innlegg som provoderer eller subtilt hetser tykke, de "ganle" og de med ulike diagnoser. Brukere blir provoserte. Noen ganger er ikke målet mer enn det, samt å såre.

Det er helt ok å provosere fram reaksjoner hvis målet er mer konstruktivt. Her er det ikke det. 

Endret av Kashmir
AnonymBruker
Vendi skrev (36 minutter siden):

Det gjør hun jo uansett om vi svarer henne her eller ikke.

Nei jeg følger alltid reglene og er lydhør for alt som sies her inne. Men deg kan jeg si unnskyld til. Om du tar den i mot eller ikke så var min kommentar til deg helt bak mål. Før jeg tar helg så sier jeg unnskyld til deg. For det. 

Annonse

AnonymBruker
ISW skrev (36 minutter siden):

Joda, men jeg synes folk liksom hisser seg så veldig opp. Det er da ikke nødvendig.

Om ikke annet synes jeg hun er litt morsom :D

Det var snilt sagt ISW. Prøver ikke være morsom da men det var snilt sagt for det. Jeg lever nå bare i nuet. Kanskje jeg er litt enkel av og til. Kn ikke hjelpe det. 

AnonymBruker
Kashmir skrev (42 minutter siden):

? Du spurte hva hun fikk ut av det. Innlegg som provoderer eller subtilt hetser tykke, de "ganle" og de med ulike diagnoser. Brukere blir provoserte. Noen ganger er ikke målet mer enn det, samt å såre.

Det er helt ok å provosere fram reaksjoner hvis målet er mer konstruktivt. Her er det ikke det. 

Du ikke bland det at jeg sier noen i en tråd til en i familien at det er hets mot andre. Det er to store forskjeller. Hold deg til det som står og ikke lag egne fantasier om noe annet. Det er hersketeknikk. 

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det var snilt sagt ISW. Prøver ikke være morsom da men det var snilt sagt for det. Jeg lever nå bare i nuet. Kanskje jeg er litt enkel av og til. Kn ikke hjelpe det. 

Bare hyggelig, men jeg skjønner egentlig ikke hvorfor du ikke bare går på Vinmonopolet eller en tur i butikken? Så slipper du å naske sprit :D 

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Skal ikke stjele. Låner. 

Hvorfor har du opprettet tråden da? Om du skal låne har du vel spurt, og da vet jo eieren at det som lånes bort mangler?

Spørsmål 1 syns jeg du skal Google. Eller - kanskje er «Hvordan skru opp en skrukork» for banalt selv for den mest banale delen av internett. 

AnonymBruker
ISW skrev (4 timer siden):

Bare hyggelig, men jeg skjønner egentlig ikke hvorfor du ikke bare går på Vinmonopolet eller en tur i butikken? Så slipper du å naske sprit :D 

Vel. Skulle Ikke naske jeg bare lånte litt, i en viktig situasjon. Så jeg har litt her og der. Men skal som sagt erstatte det. 

AnonymBruker
Kayia skrev (2 timer siden):

Hvorfor har du opprettet tråden da? Om du skal låne har du vel spurt, og da vet jo eieren at det som lånes bort mangler?

Spørsmål 1 syns jeg du skal Google. Eller - kanskje er «Hvordan skru opp en skrukork» for banalt selv for den mest banale delen av internett. 

Det er ikke alt man vil snakke om. Hvorfor svarte du ikke på et enkelt spesifikk simpelt spørsmål enn å grave sånn som dette? Spørsmålet var helt klart i hi. 

AnonymBruker
Vendi skrev (3 timer siden):

Kan ikke se at du har gitt meg noen spesiell kommentar som skulle være "helt bak mål" i denne tråden (kan faktisk ikke se andre enn denne jeg siterer nå), så du har ingenting å beklage :)

VI to har jo kommet overens tidligere vi, og jeg ønsker ikke at vi skal være uvenner. Det gikk en kule varmt her om dagen for oss begge i en annen tråd, men det kan vi jo legge bak oss?

God helg! :)

Jeg gjorde det men det var ikke i denne tråden. Ble gjennomskuet fort og fikk fort tilsnakk. Så det angrer jeg for. La oss være venner. Jeg ble såret for det du sa. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...