Gå til innhold

Låne alkohol i skrukork flaske

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jo nå er det natta for deg. Nå snakket jeg med ab om vin og årgang. Gå i en annen tråd du nå. 

Anonymkode: 1422e...90c

Nope. Du kan ikke styre hvor og hva andre skriver. Det er ikke sånn forum fungerer, selv om jeg forstår du er vant med å få viljen din i hverdagen.

AnonymBruker
Vhanja skrev (Akkurat nå):

Nope. Du kan ikke styre hvor og hva andre skriver. Det er ikke sånn forum fungerer, selv om jeg forstår du er vant med å få viljen din i hverdagen.

Jeg kan bestemme at jeg ikke vil du skal snakke til meg. 

Annonse

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Åhrrrrr. Er dt mulig. 

Det viser jo at "årgang av vin" ikke var viktig for deg, det var bare tull. Som det meste annet du skriver.

For hadde det vært viktig for deg så hadde du bare kunnet latt være å svare meg, jeg hadde blitt stille og du kunne diskutere vin videre - hvis det hadde vært viktig for deg. Som det selvsagt ikke var.

Endret av Vhanja
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Er det derfor vin er dyre hvis de de er veldig mange år? For jo eldre dem er jo dyrere er dem?

Jeg vet ikke så mye om avansert vinproduksjon. Det er masse ifo om det på nettet. Men jeg tror det med langvarig modning uten å slippe inn for mye luft er noe av bakgrunnen for å korke på den måten.

Anonymkode: 478eb...eba

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...