Gå til innhold

Litt lei meg over at det ikke var meg forunt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er du veldig ung? Å få tynnere kropp kan man gjøre noe med, men det er kanskje ikke så mye å gjøre med ansikt. Man kan f.eks trene, kle seg fint, ha fint hår. Ellers så når man kommer litt opp i årene er egentlig ikke utseende så viktig lenger for mange.

AnonymBruker
Everybody skrev (29 minutter siden):

Er du veldig ung? Å få tynnere kropp kan man gjøre noe med, men det er kanskje ikke så mye å gjøre med ansikt. Man kan f.eks trene, kle seg fint, ha fint hår. Ellers så når man kommer litt opp i årene er egentlig ikke utseende så viktig lenger for mange.

Jeg er faktisk "opp i årene". Prøver å gjøre det beste ut av det utgangspunktet jeg har, men det hjelper ikke stort dessverre. Har alltid fått høre at jeg har flott, tykt hår da. Og da jeg var ung var jeg visst "søt".  Det er da noe..

Anonymkode: 279c2...1b5

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

å få en slank og veldreid kropp og et pent ansikt. 

Anonymkode: 279c2...1b5

Man kommer langt om man klarer å holde seg i noenlunde god form, kler seg pent (etter kroppsfasong og hvilke farger man kler), har en frisyre som er kledelig, holder seg velstelt og smiler mye. Et smil er det vakreste man kan ha på seg! :)

Jeg har heller ikke en slank og veldreid kropp eller et spesielt pent ansikt, men det bryr jeg meg filla om - så lenge kroppen fungerer som den skal og helsa er grei nok så er jeg fornøyd. :) 

For å se best mulig ut er det trening og sunn mat som hjelper. Sminke seg pent og evt ta tannregulering om det er tenna. Fin på håret, ta etterveksten, ha ryddige bryn. Ha klær etter kroppsfasong osv. 

Men de færreste av oss har perfekte kropper eller ser ut som retusjerte influensere. 
sikker på du er en vakker dame 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...