Gå til innhold

Mens kopp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvordan funker det? Brukt vanlig tampong før. Ble anbefalt MENS kopp🤢🤮

Anonymkode: 88f96...6a1

Det er en liten plastkopp som settes inn i skjeden, må tømmes 2-3 ganger i døgnet visstnok. Ser ikke for meg at den hadde holdt mine blødninger på det verste, men... Har inntrykk av at de som bruker den er veldig fornøyd. Selv ser jeg for meg at det må bli mye søl når man skal tømme den, den må jo ut (full av blod), tømmes i toalettet, skylles i rent vann i vasken og så settes inn igjen. De koster jo ikke all verden, 170-250,-, så det er jo bare å kjøpe en og prøve om man lurer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du setter den inn og tømmer den når det trengs, også kokes den for å sterilisere mellom hver mens. Jeg synes det fungerte ok. Eneste er at det av og til kan være ett herk og få den ut pga vakumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
lavender skrev (14 timer siden):

Du setter den inn og tømmer den når det trengs, også kokes den for å sterilisere mellom hver mens. Jeg synes det fungerte ok. Eneste er at det av og til kan være ett herk og få den ut pga vakumet.

Kokes hvor? Mener du jeg skal koke koppen i en gryte? Blir det ikke mye søl med dette produktet? Jeg klarer ikke se blod. 

Anonymkode: 88f96...6a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Kokes hvor? Mener du jeg skal koke koppen i en gryte? Blir det ikke mye søl med dette produktet? Jeg klarer ikke se blod. 

Anonymkode: 88f96...6a1

Ja. Det blir jo litt. Om du ikke tåler blod så er det nok ikke noe for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
lavender skrev (21 timer siden):

Ja. Det blir jo litt. Om du ikke tåler blod så er det nok ikke noe for deg.

Vil helst kvitte meg med mensen helvete. Enten om jeg går for p sprøyte eller p stav / ring. Bare negativt med mensen. For meg. 

Anonymkode: 88f96...6a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Jeg ble frarådet å bruke menskopp av gynekolog. Hun sa at vakuumet på livmortappen ikke var spesielt bra.

Anonymkode: 3b1a6...6f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...