Gå til innhold

Kan jeg hive vaskepulveret uten på trommelen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Lillemus skrev (7 minutter siden):

Nei, jeg har ingen erfaring med den typen vaskemaskin, men skjønner ikke helt hvordan det skal bli mindre "søl" av vaskemidler om man slenger pulveret på utsiden av trommelen enn inni. Men for all del - om det funker for deg å gjøre det på den måte så gjør du det. :)

Da må du nok tenke litt, så forstår du sikkert. 

Anonymkode: 83074...eb3

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bra du forsto hvilken vaskemaskin det var snakk om. Men regner ikke med du forstår så mye forskjellen på å la pulveret komme fra kammeret med vann ut på trommelen, og la vannet komme dirkete fra kammeret og på pulveret som er rundt trommelen. mulig pulveret ikke kommer med vannet om en kaster det dirkete på. Får kanskje spørre noe med litt høyere innteligens enn hva folk har her. Mennesker som kan tenke og ikke bare gjøre det de alltid har gjort uten å vite hvorfor. 

Wtf 🤣

Nicklusheletida

Det er imponerende at dere igjen og igjen og igjen orker å engasjere dere i disse tulletrådene.

Ja, nå måtte jeg svare selv også. Dere er jammen tålmodige.

Endret av Nicklusheletida
AnonymBruker
Nicklusheletida skrev (21 minutter siden):

Det er imponerende at dere igjen og igjen og igjen orker å engasjere dere i disse tulletrådene.

Ja, nå måtte jeg svare selv også. Dere er jammen tålmodige.

Kanskje ikke helt rette dagen å spørre på siden det regner så mye, for her var det mange sure og ufyselige svar. Hvordan kan du tro dette er en tulletråd?  Veldig hvor raske enkelte er til å trekke slike konklusjoner. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...