Gå til innhold

Foreldre i bursdag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei vel det kunne jo vært. Det er mange pensjonister som er flinke på nettbrett. Da kunne jeg vært bestemoren din sikkert. Men fra spøk til alvor så mener jeg seff ikke at en 80 åring skal arrangere en fest for en 100 åring. 

Anonymkode: 5602c...eff

En 80-åring er ikke foreldre til en 100-åring.  Det må være omvendt.  Min mor var flink å bruke pc, nettbrett osv. og hun var 86 år da hun døde.  Jeg nevnte ingenting om kunnskaper til pensjonister.  Mitt poeng var at det er ikke vanlig å ha foreldre i live når man er 80 år.

Fortsetter under...

Savannah skrev (1 minutt siden):

En 80-åring er ikke foreldre til en 100-åring.  Det må være omvendt.  Min mor var flink å bruke pc, nettbrett osv. og hun var 86 år da hun døde.  Jeg nevnte ingenting om kunnskaper til pensjonister.  Mitt poeng var at det er ikke vanlig å ha foreldre i live når man er 80 år.

Det vil jeg ikke uttale meg om hva som er normalt eller ikke. Jeg tror likevel at det man kjenner til er det man ofte anser som normalt for en. Så hvis det er normalt for meg å få to tusen kroner i ved å spørre så er det det jeg anser som normalen. Dette kan klart være fremmede for deg fordi du ikke vant til det. 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det vil jeg ikke uttale meg om hva som er normalt eller ikke. Jeg tror likevel at det man kjenner til er det man ofte anser som normalt for en. Så hvis det er normalt for meg å få to tusen kroner i ved å spørre så er det det jeg anser som normalen. Dette kan klart være fremmede for deg fordi du ikke vant til det. 

Det er nok fremmed for de fleste av oss voksne å spørre foreldre om to tusen kroner.  Det kan ikke kalles normalt og vanlig.  To tusen kroner er mye penger.

Savannah skrev (3 minutter siden):

Det er nok fremmed for de fleste av oss voksne å spørre foreldre om to tusen kroner.  Det kan ikke kalles normalt og vanlig.  To tusen kroner er mye penger.

Igjen så kommer det an på om man har god økonomi eller ikke. Hvis to tusen kroner er mye for deg så ja, men hvis to tusen kroner ikke er noe du vil merke så kan man spørre om å få de. Skjønner ikke problemet med det. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...