AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 Skrevet 13. august 2023 Hva hjelper mot sultfølelse? Jeg har akkurat begynt vektnedgangs prosessen og spiser nå i underskudd mot å overspise som jeg stort sett har gjort til vanlig. Og man skulle tro jeg ikke hadde spist på flere dager for sultfølelsen er så sterk. Hva kan en gjøre? Anonymkode: 52e70...6a5 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. august 2023 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva hjelper mot sultfølelse? Jeg har akkurat begynt vektnedgangs prosessen og spiser nå i underskudd mot å overspise som jeg stort sett har gjort til vanlig. Og man skulle tro jeg ikke hadde spist på flere dager for sultfølelsen er så sterk. Hva kan en gjøre? Anonymkode: 52e70...6a5 Jeg drikker mye, lettbrus, vann og kaffe. 0 Siter
Vhanja Skrevet 13. august 2023 Skrevet 13. august 2023 Pass på at du ikke spiser for lite, og at det du spiser inneholder 1/4 protein, 1/4 karbohydrater og resten grønnsaker (tallerkenmodellen). Du må få i deg nok protein, samt sunt fett, for å bli mett. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Hva hjelper mot sultfølelse? Jeg har akkurat begynt vektnedgangs prosessen og spiser nå i underskudd mot å overspise som jeg stort sett har gjort til vanlig. Og man skulle tro jeg ikke hadde spist på flere dager for sultfølelsen er så sterk. Hva kan en gjøre? Anonymkode: 52e70...6a5 Jeg drikker vann Anonymkode: 3c13b...442 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 Skrevet 13. august 2023 Takk for tips 🙂 Anonymkode: 52e70...6a5 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.