Gå til innhold

Hva hjelper mot sultfølelse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva hjelper mot sultfølelse? Jeg har akkurat begynt vektnedgangs prosessen og spiser nå i underskudd mot å overspise som jeg stort sett har gjort til vanlig. Og man skulle tro jeg ikke hadde spist på flere dager for sultfølelsen er så sterk. Hva kan en gjøre?

Anonymkode: 52e70...6a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva hjelper mot sultfølelse? Jeg har akkurat begynt vektnedgangs prosessen og spiser nå i underskudd mot å overspise som jeg stort sett har gjort til vanlig. Og man skulle tro jeg ikke hadde spist på flere dager for sultfølelsen er så sterk. Hva kan en gjøre?

Anonymkode: 52e70...6a5

Jeg drikker mye, lettbrus, vann og kaffe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på at du ikke spiser for lite, og at det du spiser inneholder 1/4 protein, 1/4 karbohydrater og resten grønnsaker (tallerkenmodellen). Du må få i deg nok protein, samt sunt fett, for å bli mett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Hva hjelper mot sultfølelse? Jeg har akkurat begynt vektnedgangs prosessen og spiser nå i underskudd mot å overspise som jeg stort sett har gjort til vanlig. Og man skulle tro jeg ikke hadde spist på flere dager for sultfølelsen er så sterk. Hva kan en gjøre?

Anonymkode: 52e70...6a5

Jeg drikker vann 

Anonymkode: 3c13b...442

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...