Eva Sofie Skrevet 14. august 2023 Del Skrevet 14. august 2023 India skrev (3 timer siden): Takk for svar alle sammen! Han har flere red flags.. Pratet med et par nære venner som sier jeg må komme meg vekk fra han. -Han er humørsyk, takler ikke så bra at d regner fks. Blir fort utmattet som han sier. -Han blir fort irritert, vil ha alt på sin måte. - Han har skikkelig temperament. Slår i vegger, og sier stygge ting og kaller meg. Dette har skjedd 2 ganger på kort tid. Vi har ikke vært sammen så lenge . - Han likte ikke at jeg pyntet meg med kjole her en fredag da vi skulle ut. Mente at jeg var mye finere med den svarte genseren og tightsen jeg hadde på meg den dagen. Han sa at d er jo en sommerkjole! Ja d er d, og sist jeg sjekket er vi ennå i august! Og været var fint! Jeg har fått noen fine ord fra folk at kjolen er veldig fin, og jeg føler meg fin i den, men han prøvde å rakke ned på den.... - Han har sex tekstet med ei annen dame den tiden vi har blitt kjent, fordi, som han sa, han følte seg usikker på meg, og skulle kutte all kontakt når han var sikker på meg, at jeg ikke var utro.... Er enig med @Kashmir, om at hans smålighet med penger ble temmelig bagatellmessig. Kom deg unna - du fortjener bedre enn det der... Ingen kjæreste rakker ned på den man er glad i - jeg er glad for at du selv ser vannviddet i mannen. Det du opplever av og med ham nå, er ofte bare starten... Verbal og fysisk utagering og negative holdninger/handlinger vil kun eskalere jo lenger han får holde på. Hent støtte i familie og venner og la ham holde på med sine "reserver" på SMS... Slikt gjør en ikke, om en har antennene plassert på riktig sted... Ønsker deg lykke til og sender over mental støtte om du vil ta imot... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/474527-er-han-litt-gjerrig/page/2/#findComment-4195499 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah Skrevet 14. august 2023 Del Skrevet 14. august 2023 India skrev (3 timer siden): Takk for svar alle sammen! Han har flere red flags.. Pratet med et par nære venner som sier jeg må komme meg vekk fra han. -Han er humørsyk, takler ikke så bra at d regner fks. Blir fort utmattet som han sier. -Han blir fort irritert, vil ha alt på sin måte. - Han har skikkelig temperament. Slår i vegger, og sier stygge ting og kaller meg. Dette har skjedd 2 ganger på kort tid. Vi har ikke vært sammen så lenge . - Han likte ikke at jeg pyntet meg med kjole her en fredag da vi skulle ut. Mente at jeg var mye finere med den svarte genseren og tightsen jeg hadde på meg den dagen. Han sa at d er jo en sommerkjole! Ja d er d, og sist jeg sjekket er vi ennå i august! Og været var fint! Jeg har fått noen fine ord fra folk at kjolen er veldig fin, og jeg føler meg fin i den, men han prøvde å rakke ned på den.... - Han har sex tekstet med ei annen dame den tiden vi har blitt kjent, fordi, som han sa, han følte seg usikker på meg, og skulle kutte all kontakt når han var sikker på meg, at jeg ikke var utro.... 🤮 Han har også tekstet med andre damer. Kom deg vekk fra han. Det er mange fisker i sjøen😃 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/474527-er-han-litt-gjerrig/page/2/#findComment-4195500 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. august 2023 Del Skrevet 14. august 2023 India skrev (5 timer siden): Takk for svar alle sammen! Han har flere red flags.. Pratet med et par nære venner som sier jeg må komme meg vekk fra han. -Han er humørsyk, takler ikke så bra at d regner fks. Blir fort utmattet som han sier. -Han blir fort irritert, vil ha alt på sin måte. - Han har skikkelig temperament. Slår i vegger, og sier stygge ting og kaller meg. Dette har skjedd 2 ganger på kort tid. Vi har ikke vært sammen så lenge . - Han likte ikke at jeg pyntet meg med kjole her en fredag da vi skulle ut. Mente at jeg var mye finere med den svarte genseren og tightsen jeg hadde på meg den dagen. Han sa at d er jo en sommerkjole! Ja d er d, og sist jeg sjekket er vi ennå i august! Og været var fint! Jeg har fått noen fine ord fra folk at kjolen er veldig fin, og jeg føler meg fin i den, men han prøvde å rakke ned på den.... - Han har sex tekstet med ei annen dame den tiden vi har blitt kjent, fordi, som han sa, han følte seg usikker på meg, og skulle kutte all kontakt når han var sikker på meg, at jeg ikke var utro.... 🤮 Han har også tekstet med andre damer. Gjerrigheten er hans minste problem, kom deg vekk så fort du kan! 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/474527-er-han-litt-gjerrig/page/2/#findComment-4195566 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.