Gå til innhold

Vil reise til høsten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

laban skrev (1 time siden):

Jeg har matpakke på jobb og kjøper aldri kantinemat. Men ofte en kaffe hver helg.

Men jeg vil aldri ha det samme om morgen som jeg vil ha ut på dagen. Jeg må jo ha mat. Så den dele. Er så vanskelig. Klarer ikke lage bra nok mat som frister. 

Anonymkode: f6d87...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja det er vel familie det. Du vet noen de slutter aldri å ha meninger. 

Anonymkode: f6d87...56b

Ok, jeg skal ikke bite på denne gangen :) Disse trådene tror jeg lages for å holde liv i forumet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (Akkurat nå):

Ok, jeg skal ikke bite på denne gangen :) Disse trådene tror jeg lages for å holde liv i forumet. 

Jeg er seriøs Nicklus og nå forsøker jeg å endre livsstil. Nei jeg er dårlig på økonomi. 

Anonymkode: f6d87...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg er seriøs Nicklus og nå forsøker jeg å endre livsstil. Nei jeg er dårlig på økonomi. 

Anonymkode: f6d87...56b

Ok, da må du vente med å reise til blir bedre på økonomi og har klart å spare opp. 

Sånn er det for alle og det er ikke verdens undergang at du må vente litt. 

Endret av Nicklusheletida
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (Akkurat nå):

Ok, da må du vente med å reise til blir bedre på økonomi og har klart å spare opp. 

Sånn er det for alle og det er ikke livets undergang at du må vente litt. 

Eh jo jeg er ikke vant til det. Jeg er ikke vant til at jeg ikke kan reise når jeg har lyst. Det er veldig hardt meg. 

Anonymkode: f6d87...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det synes ikke jeg. Jeg har likt det at jeg kan spørre om hjelp. Så det blir en nytt liv for meg som trenger mye tilvenning til. 

Anonymkode: f6d87...56b

«Ja visst gör det ont när knoppar brister» 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Men jeg vil aldri ha det samme om morgen som jeg vil ha ut på dagen. 

Hvis du fokuserer på at du gjør det for å få råd til reisen, får du nok i deg matpakka når du blir sulten. Det er mye her i liver som handler om prioritering.

Etter hvert blir det en vane, slik at du spiser den medbrakte maten uten å tenke på alternativene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan skrev (14 minutter siden):

«Ja visst gör det ont när knoppar brister» 

Det betyr hva?

Anonymkode: f6d87...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (9 minutter siden):

Hvis du fokuserer på at du gjør det for å få råd til reisen, får du nok i deg matpakka når du blir sulten. Det er mye her i liver som handler om prioritering.

Etter hvert blir det en vane, slik at du spiser den medbrakte maten uten å tenke på alternativene.

 

Det er dårlig mat med brødskiver og jeg må ha mat som er lett og få ned. Som frister. Jeg tror jeg kan spare kanskje 2000 med små justeringer men jeg må betale reisen denne uken. 

Anonymkode: f6d87...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (11 minutter siden):

Hvis du fokuserer på at du gjør det for å få råd til reisen, får du nok i deg matpakka når du blir sulten. Det er mye her i liver som handler om prioritering.

Etter hvert blir det en vane, slik at du spiser den medbrakte maten uten å tenke på alternativene.

 

Bare et lite spørsmål som jeg kom nå. En løs tanke. Du vet at man leier ut skiutstyr osv sånn? Sant?  Hva hvis jeg leier ut et kjæledyr for en til to uker? 

Anonymkode: f6d87...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Bare et lite spørsmål som jeg kom nå. En løs tanke. Du vet at man leier ut skiutstyr osv sånn? Sant?  Hva hvis jeg leier ut et kjæledyr for en til to uker? 

Anonymkode: f6d87...56b

Tviler på at du vil finne noen som vil betale for å leie kjæledyret ditt. De vil nok heller ha betalt. Hehe.

Anonymkode: 20e4d...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva hvis jeg leier ut et kjæledyr for en til to uker? 

Det følger jo utgifter og forpliktelser med et dyr, og det vanlige er å betale folk for å passe et dyr. Så jeg tviler på at det er noe marked for det.

Da ville jeg heller prøvd å passe et dyr "ekstra" for noen som skal på ferie, f.eks. en annen hund hvis det er hund du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Bare et lite spørsmål som jeg kom nå. En løs tanke. Du vet at man leier ut skiutstyr osv sånn? Sant?  Hva hvis jeg leier ut et kjæledyr for en til to uker? 

Anonymkode: f6d87...56b

Det tror jeg ikke du ønsker om du tenker deg om. Det er bare useriøse folk med skumle baktanker som vil  betale deg for å passe ditt dyr. 

Anonymkode: e3854...da6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Tviler på at du vil finne noen som vil betale for å leie kjæledyret ditt. De vil nok heller ha betalt. Hehe.

Anonymkode: 20e4d...175

 

laban skrev (7 minutter siden):

Det følger jo utgifter og forpliktelser med et dyr, og det vanlige er å betale folk for å passe et dyr. Så jeg tviler på at det er noe marked for det.

Da ville jeg heller prøvd å passe et dyr "ekstra" for noen som skal på ferie, f.eks. en annen hund hvis det er hund du har.

Men på hest går det an å søke pm för hest. Det er ikke hest jeg har men jeg tenkte om det gikk an å søke om för eier for perioden jeg skal reise. Dep. F eks 3000-. 

Anonymkode: f6d87...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det tror jeg ikke du ønsker om du tenker deg om. Det er bare useriøse folk med skumle baktanker som vil  betale deg for å passe ditt dyr. 

Anonymkode: e3854...da6

Jeg skal ikke leie ut til ukjente da. 

Anonymkode: f6d87...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men på hest går det an å søke pm för hest. Det er ikke hest jeg har men jeg tenkte om det gikk an å søke om för eier for perioden jeg skal reise.

Jeg vet lite om dyrehold, men tviler på at det går med andre dyr enn hester. Det er stor forskjell på en hest og "vanlige" kjæledyr. Folk er villige til å betale og jobbe for å få ri, det er ikke like spennende å gå tur med en hund. 

Jeg tror den som skal sette bort dyret sitt pga. feriereise, må regne med å betale, ikke få betalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg skal ikke leie ut til ukjente da. 

Anonymkode: f6d87...56b

Har du tenkt å spørre noen du kjenner om de vil betale deg for å passe ditt dyr? Det i så fall sykt frekt. 

Anonymkode: e3854...da6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har du tenkt å spørre noen du kjenner om de vil betale deg for å passe ditt dyr? Det i så fall sykt frekt. 

Anonymkode: e3854...da6

Nei jeg bare spurte om det gikk. Men jeg ser på Finn at det er marked for å leie ut garasje. Kanskje jeg kan leie ut det

Anonymkode: f6d87...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (6 minutter siden):

Jeg vet lite om dyrehold, men tviler på at det går med andre dyr enn hester. Det er stor forskjell på en hest og "vanlige" kjæledyr. Folk er villige til å betale og jobbe for å få ri, det er ikke like spennende å gå tur med en hund. 

Jeg tror den som skal sette bort dyret sitt pga. feriereise, må regne med å betale, ikke få betalt. 

Hadde folk vært litt medgjørlig i mitt liv hadde jeg ikke hatt dette problemet nå. 

Anonymkode: f6d87...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hadde folk vært litt medgjørlig i mitt liv hadde jeg ikke hatt dette problemet nå. 

Anonymkode: f6d87...56b

Det nytter ikke å sutre, man må gjøre noe selv. Har du noe du kan selge? "Gamle" leker i god stand, smykker (gull, sølv eller emalje, ikke juggel), merkeklær, samleobjekter? Søk på ønskes kjøpt i aktuelle kategorier på Finn.no, så ser du hva som er etterspurt. 

Jeg har gitt de rådene jeg har, i svaret på forrige side. Har du eldre slektninger med overgrodd hage (etter den heftige kombinasjonen av sol og nedbør i sommer), spør om du kan jobbe for dem i helgen. Bruk fantasien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...