Gå til innhold

Hvorfor har Norge minst av været mitt?

Anbefalte innlegg

90tallsbarn skrev (22 timer siden):

Men vi har dette nesten aldri i Norge. Hvorfor får Canada og mange land sorte skyer mens vi har de to kjedeligste værtypene som er regn og sol?

Hvordan kam du ønske deg regn?

Anonymkode: ba67b...bbe

Fortsetter under...

morsan skrev (1 time siden):

Du kom meg i forkjøpet 😉

Meg også 😅

Oppfatter ikke ordet lummert som et dialektord, i hvertfall er det vanlig i Oslo/på Østlandet.

Ellers liker jeg tordenvær, så lenge jeg ikke føler meg utrygg, f.eks. på sjøen. Misliker sildrende «evigvarende» silregn, da er det mye bedre med skikkelige skurer og tilhørende mørke skyer.

Men sol er aller best - alltid! 😊

Endret av Ekstra
Ekstra skrev (1 time siden):

Meg også 😅

Oppfatter ikke ordet lummert som et dialektord, i hvertfall er det vanlig i Oslo/på Østlandet.

Ellers liker jeg tordenvær, så lenge jeg ikke føler meg utrygg, f.eks. på sjøen. Misliker sildrende «evigvarende» silregn, da er det mye bedre med skikkelige skurer og tilhørende mørke skyer.

Men sol er aller best - alltid! 😊

Enig i alt 😇

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...